Прочетен: 2006 Коментари: 8 Гласове:
Последна промяна: 24.06.2019 07:08
Тези дни трябваше да подменя годишната винетка на автомобила. Момчето провери в интернет и установи, че винетки се продават в бензиностанциите на Лукойл и OMV. Отбих се в OMV, която ми беше на път. За мое щастие уредът за винетки работеше.
Най-напред любезно ми беше предложено от касиерката да попълня хартиена декларация за активиране на 1 винетка. Най-отдолу на декларацията пишеше : "Информиран съм, че рекламация е възможна само по време на покупката и преди активиране на еВинетката, както и че при неправилно въведени данни и активирана еВинетка заплатените суми не се възстановяват". Платих, след което касиерката отиде в другия край на бензиностанцията, където се бави известно време. Като се върна, закопча с телбот и ми връчи три хартии – от които единият лист беше попълнената от мен декларация с размер А5 и отпечатана на гърба ѝ Разписка за електронна винетка, фискален бон и листче свързано с безналичното плащане, като ми заръча да ги пазя. Внимателно ги прибрах в жапката на колата.
Когато винетката беше хартиена, в пощенският клон, където си я купувах ми даваха винетката и фискален бон. Един брой хартийка с миниатюрен размер. При електронната винетка не ми дадоха реална винетка, а три хартийки плюс попълване на хартиена декларация и възможността винетката да не е редовна. На коментарът ми, че без хартийки не може, касиерката се усмихна и отбеляза, че все пак сме в България.
Не искам да спъвам научно-техническия прогрес, но се замислих за технологичното бъдеще на Родината.
Тагове:
24.06.2019 22:01
Ти нарцис ли си или кореноплодно?
25.06.2019 06:19
25.06.2019 06:27
Ти нарцис ли си или кореноплодно?
Този автор също е кореноплодно.