Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2019 07:01 - Александър Дугин в подкрепа на професор Иво Христов
Автор: vaquero Категория: Забавление   
Прочетен: 2323 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 10.07.2019 07:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
10.07.2019г.

     Олигофренията е диагноза. Често, когато казваме "олигофрен", това е обидна дума, но всъщност означава "малоумие". Да поговорим за това като за клинична диагноза.
Най-тежката форма на олигофренията е идиотизмът. Идиотът е човек, който има толкова малко съзнание, че не е способен да се справи с прости неща (върви лошо, мънка и други).
Следващият стадий е имбецилът. Той уж разбира реч, опитва се да се грижи за себе си, може да знае да брои и е способен на някаква адаптация.
Има и дебили (има агресивни, салонни и други). Салонните, например, носят забавление, смятайки че говорят умно – в салона, или на телевизионния екран, а се оказва, че има диагноза. Дебилът се отличава от глупака с това, че е диагноза. Дебилът разбира речта, но не разбира нейния смисъл. Той дори е способен да отговаря на импулсите, може да чете и пише, най-интересното е, че има такива дори и учени. Тоест – способност да се развиват рационални качества, но основната бариера остава неспособността да се разбира смисълът. А смисълът е вече философски проблем, който е изучаван от покойния Витгенщайн.
Дебилът е човек, който разглежда формалната конструкция на логиката. Той се движи по логиката, но не я съотнася със ситуацията от живота. Дебилът може да участва в обществените дела, но може да игнорира връзките между явленията, семантичното, смислово поле. Дебилизмът е особена форма на мисълта, която се движи по външното, игнорирайки вътрешното.
Злобният дебил се стреми да постигне битовите си желания, преките импулси, без да взема предвид условностите. Такива са много и в политическия елит, и сред грабителите, които действат по принципа "искам и ще го получа". Торпидният дебил е толкова вглъбен в себе си, че напротив – с труд осъществява своите желания.
Но как се обяснява диагнозата идиотизъм в психиатрията? Идиотизмът идва от гръцката дума "идиотос""частно", човек който няма родство, лишен от социални връзки с колектива. И колкото повече става индивид, толкова повече се идиотизира.
Движението към приватизация, либерализъм, индивидуализъм е движение към идеала на идиота.
Още едно приложение на философията на дебилизма са социалните мрежи, които се отличават от обичайната ситуация с това, че там няма езикови игри. Там няма ситуации, към които да принадлежим всички заедно. Когато влизаме в мрежата, ние вече сме в положението на дебил, а наоколо има само дебили, защото всеки коментар се прави извън контекста на езиковата игра. Ние веднага попадаме на външната орбита на диалога, разговора, обсъждането и на тази орбита си и оставаме (като човек, който идва в съвършено непозната компания – той разбира фразата "дай чашата", разбира за какво се говори, но първо се намира извън езиковата игра на въпросната компания и затова се държи като дебил). В мрежата всички са дебили и няма колективно смислово единство, а от тук идва и възможността за езикова манипулация.
Нашето общество застава на пътя на догматичния дебилизъм. Нашето общество постепенно превръща дебила в норматив и той не изпитва угризение на съвестта и липса на смисъл.
Изграждането на изкуствения интелект е изграждане на глобален световен дебил, който разбира реч, способен е на рационална дейност, но това, което му остава недостъпно е семантиката.
От Поглед.инфо

image
Професор Иво Христов, автор на Теорията за 80-те процента дебили
image
Александър Дугин
image
Обществен идиот




Гласувай:
15


Вълнообразно


1. анонимен - Да, струва си човек да се замисли
10.07.2019 08:27
Да, струва си човек да се замисли
цитирай
2. vasilisa1917 - https://gospodari.com/mobile/-videom172436.html
10.07.2019 10:03
и един обществен, салонен дебил
цитирай
3. vaquero - До 1. анонимен
10.07.2019 11:09
Някои от 20-те процента ще се замислят.
цитирай
4. vaquero - До 2. vasilisa1917
10.07.2019 11:10
Вярно, и тоя е дебил.
цитирай
5. get - Въпрос, като за дебили - Кой Ад, к...
10.07.2019 22:04
Въпрос, като за дебили - Кой Ад, комунистическия или социалистическия е "По" за предпочитане?
цитирай
6. born - Въпрос, като за дебили - Кой Ад, к...
10.07.2019 22:07
get написа:
Въпрос, като за дебили - Кой Ад, комунистическия или социалистическия е "По" за предпочитане?

Адът, в който живееш ти, Гете, е най- ужасният ... Как да не те съжали човек ?
цитирай
7. born - и един обществен, салонен дебил...
10.07.2019 22:12
vasilisa1917 написа:
и един обществен, салонен дебил

Този е уникален ! Царят на дебилите ! Боже, колко ли трябва да се е изчерпала банката с кадри на Герб, та да изпадне дотам ...
цитирай
8. vaquero - До 5. get
11.07.2019 08:45
born ти е отговорил правилно.
цитирай
9. vaquero - До 6. born
11.07.2019 08:45
Точен отговор.
цитирай
10. vaquero - До 7. born
11.07.2019 08:47
Барни Ръбъл е уникален.
цитирай
11. get - До 7. born - Стефко, Нъл се бяхме разбрали?
11.07.2019 09:46
born написа:
get написа:
Въпрос, като за дебили - Кой Ад, комунистическия или социалистическия е "По" за предпочитане?

Адът, в който живееш ти, Гете, е най- ужасният ... Как да не те съжали човек ?


- Не се закачай с мен - за да не подсмърчаш и цивриш - обиден после?
цитирай
12. get - Първо - "8. vaquero - До 5. getmans1" ... Не съм Гетманс-1 а съвсем друга личност!
11.07.2019 10:37
vaquero написа:
born ти е отговорил правилно.


Второ - Стефчо-Заарски ми е отговорил ... колкото и ти ми отговаряш "правилно", повтаряйки безкритично марксистко-ленинските шитни ... За "империализма" - като последна фаза на капитализма :))) !

На което ДОСАЖДАЙКИ ОТНОВО ЩЕ ПОВТОРЯ ВЪПРОСА СИ ... Рим достигайки при военните императори ПОСЛЕДНАТА ФАЗА НА ИМПЕРИАЛИЗМА ... от това става ли КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ?

Изпреварвайки финтиращият ти отговор ... че РИМСКОТО ОБЩЕСТВО Е ... дрън-дрън-дрън ... историческа и обществено-икономическа формация - Поставям и втория си въпрос?
В имперска Русия - когато имаме преобладаващо ФЕОДАЛНИ - СОБСТВЕНОСТ И ОБЩЕСТВЕНО-ИКОНОМИЧЕСКИ ОТНОШЕНИЯ - според теб(и "класиците") марксисте - МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ИЗВЪРШИ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ ... или тя ще бъде - Каква от Какъв вид :))) !

А от това ИЗВОД - какво се явява по същността си ПРЕВРАТА ИЗВЪРШЕН ОТ БЪЛШЕВИКИТЕ ... и Наричан Октомврийска революция? Каква обществена икономическа формация - Ще настъпи?... Социализъм или Развит ФЕОДАЛИЗЪМ?

Счетоводителю НЯМАЩ НИЩО ОБЩО С ПРОЛЕРАРИАТА! Защото отговаряш, да си от класата на БУРЖОАТА - научи се да четеш и И НАЙ-ВЕЧЕ, мислиш критично ... за да не ставаш смешен ПРЕД НАС - ЗНАЕЩИТЕ МНОГО ПО-ДОБРЕ ОТ ТЕБ, ТЕОРИТИЧНАТА БАЗА(постановки) НА "научния"-комунизъм :))) ?

п.п.
А НЕУВАЖАЕМОТО ОТ МЕН МОЧЕНЦЕ с малко име ПРОФЕСОР - а инак в живота Иво Христов - Кат всеки един МАРКСИСТ ... с интелектуалната си гротеска КАЗВА ЕДНОТО - НИЩО!
Което вие, чувствайки се вътрешно близки (поради Що ли ?) - се почувствахте длъжни ... да мултиплицирате високопарните му словоблудства ... Въобразявайки си и налагайки чрез това - Те са образец на оригиналност!
Иво Христов с присъщия му опортюнизъм НИЩО ОРИГИНАЛНА НЕ КАЗВА - ЗАЩОТО Е ПЛАГИАТ, ползвайки чужда интелектуална собственост - на Паррето? „
И като всеки плагиат - никога не може да достигне до висотата при ОБРАЗЕЦА - ОТ КОЙТО КРАДЕ ИДЕИТЕ СИ!
цитирай
13. vaquero - До 12. get
11.07.2019 19:23
Дугин много точно те е обрисувал - има знания, разсъждава формално логически, но не разбира семантиката на думите, тоест значението, тоест диалектическата логика. А Парето в своя постулат определено не говори за дебили. Професор Иво Христов и 90 процента дебили да беше изчислил, пак щеше да е прав. Пропуснал е добре начетените господа.
цитирай
14. get - 13. vaquero - До 12. get - Четейки защитната ти пледоария в подкрепа на Дугин и професорчето Христов ... ?
11.07.2019 21:19
vaquero написа:
Дугин много точно те е обрисувал - има знания, разсъждава формално логически, но не разбира семантиката на думите, тоест значението, тоест диалектическата логика. А Парето в своя постулат определено не говори за дебили. Професор Иво Христов и 90 процента дебили да беше изчислил, пак щеше да е прав. Пропуснал е добре начетените господа.


... формираш в мен - единствено Извода?
Първо - не ти е известен повода/прецедента - за който пишеш, тоест Парето?
Второ - нито Дугин, нито Христов са учени а идеолози? - Които ПЛАГИАТСТВАЙКИ ПАРЕТО - предават превратно съдържанието - С КОЕТО ФОРМИРАТ НЕПРАВИЛНИ ВИЖДАНИЯ при теб и подобни наивници!

При Парето СЪОТНОШЕНИЕТО Е: 20:60:20 ? Което Христов и Дугин ЗАЕМАЙКИ ГО - превратно и с това лъжейки го представят - като просто съотношение "дебили"80:20 научени-комунисти :((( !

Така че не прави като интелектуалните мързеливци - да преразказваш - преразкази! Без да си даваш труда труда да потърсиш и прочетеш ПЪРВОИЗТОЧНИКА в Неговия НЕПОДРПРАВЕН ВИД?

А че въпреки претенците ти НЕ СИ ДИАЛЕКТИК - Е видно от това, че не ми отговори на ДВАТА ВЪПРОСА?
Какви, по характера са: Февруарската революция и последвалият я Октомврийски метеж - не знам защо наричана от теб и подобните ти, Социалистическа?
цитирай
15. born - Въпрос, като за дебили - Кой Ад, к...
11.07.2019 23:39
get написа:
born написа:
get написа:
Въпрос, като за дебили - Кой Ад, комунистическия или социалистическия е "По" за предпочитане?

Адът, в който живееш ти, Гете, е най- ужасният ... Как да не те съжали човек ?


- Не се закачай с мен - за да не подсмърчаш и цивриш - обиден после?


Уплаших се много !!! Спирам вече...
цитирай
16. kvg55 - До 14. get
12.07.2019 06:39
Февруарската революция е буржоазна революция - свален от власт е монарха, но обществено-икономическият строй не се променя.
Октомврийската революция е социалистическа революция - настъпват коренни промени в обществените отношения.
цитирай
17. get - До 16. kvg55 - До 14. get - Интересно ще ми бъде обяснението ти на научен комунист ... ?
12.07.2019 08:40
kvg55 написа:
Февруарската революция е буржоазна революция - свален от власт е монарха, но обществено-икономическият строй не се променя.

Според това - което пише в научния комунизъм БУРЖОАЗНА РЕВОЛЮЦИЯ СЕ ПРАВИ - С ЕДИНЕСТВЕНАТА И САМО ЦЕЛ - свалянето на ФЕОДАЛНОТО ОБЩЕСТВО!
- Ерго, според марксистката-диалектика това се нарича:
"Преход на количествените натрупвания в качествени изменения."!
kvg55 написа:
Октомврийската революция е социалистическа революция - настъпват коренни промени в обществените отношения.

- За да имаме СОЦИАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ - пак отново СПОРЕД ДИАЛЕКТИЧНИТЕ ЗАКОНИ ... е необходим ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ!
През което - се формират НОВИ ОБЩЕСТВЕНИ ОТНОШЕНИЯ и КЛАСИ НОСИТЕЛИ НА СЪЩИТЕ?

ОТ КОЕТО РЕЗОННО ВЪЗНИКВАТ ВЪПРОСИТЕ - ако следва да разсъждаваме според КАНОНИТЕ НА НАУЧНИЯ КОМУНИЗЪМ - от Раздел: Исторически-материализъм?
При което - продължавйки изречението в ЗАГЛАВИЕТО - ДА ВИ ПИТАМ ВАС МАРКСИСТА
... колко време е необходимо на едно общество?
От момента на встъпване - от феодално-буржоазно в капиталистическо - да узрее ДО СТЕПЕН - да се превърне в готово за преход в социалистическо такова?

С молба - прочети и вникни в смисъла написаното!
Ако се изразявам неясно - постави допълнителни уточняващи въпроси - моля?
Инак ще превърнем дискусията ни в поредната наукообразна абракадабра - подобна на тази, която са сътворили "пророка на евроазийството" Дугин и подобния му "научен-комунист" Христов!

Моля за сериозност при подход и задълбоченост при осмисляне на отговорите, ви!
цитирай
18. kvg55 - До 17. get
12.07.2019 17:03
Не ми пиши глупости. Диалектиката не ти е ясна. В Русия капитализмът е бил налице - Ленин пише трудът си "Развитието на капитализма в Русия". Икономическата власт е била на капиталистите. Политическата власт е била на аристокрацията. През февруари нещата си идват на мястото. А що се отнася до 25 октомври - Русия е била узряла за социалистическа революция, затова тя е успешна.
И във Франция буржоазията е имала икономически сили, които феодалните отношения са спъвали. Трябва да се четат оригинални автори - Маркс, Енгелс, Ленин, Плеханов, Сталин, Димитър Благоев, а не жълти буржоазни книжки.
цитирай
19. get - До 18. kvg55 - До 17. get - Помолих ви преди да отговорите - да мислете! В отговор започнахте да ми ... ?
12.07.2019 20:49
kvg55 написа:
Не ми пиши глупости. Диалектиката не ти е ясна. В Русия капитализмът е бил налице - Ленин пише трудът си "Развитието на капитализма в Русия". Икономическата власт е била на капиталистите. Политическата власт е била на аристокрацията. През февруари нещата си идват на мястото. А що се отнася до 25 октомври - Русия е била узряла за социалистическа революция, затова тя е успешна.
И във Франция буржоазията е имала икономически сили, които феодалните отношения са спъвали. Трябва да се четат оригинални автори - Маркс, Енгелс, Ленин, Плеханов, Сталин, Димитър Благоев, а не жълти буржоазни книжки.


... скандирате ЛОЗУНГИ!

Именно в изследването си "Развитието на капитализма в Русия" - Ленин е който отбелязва съвсем НЕГОЛЕМИТЕ ПЕРСПЕКТИВИ ЗА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА С ОГЛЕД ... отношенията КЪМ а) Средства за производство б) Развитие на тази база ОБЩЕСТВЕНО-ИКОНОМИЧЕСКИ ОТНОШЕНИЯ ... и в) все още твърде МАЛКИЯ ПРОЦЕНТ НА НАЕМНИ РАБОТНИЦИ//ПРОЛЕТАРИИ - като към "пролетариите=промишлени работници ... дори си позволява да включи известни категории такива ОТ СЕЛСКОСТОПАНСКИТЕ!

В ЦАРСКА ОЩЕ И ИМПЕРСКА РУСИЯ - имаме странен феномен АРИСТОКРАТИТЕ ДА СА КАПИТАЛИСТИ ПО ВОЛЯ НА РУСКИЯ ЦАР-САМОДЪРЖЕЦ - Защото?
На практика РАЗВИТИЕТО НА КАПИТАЛИЗМА В РУСИЯ - СТАВА КАКТО ВСИЧКИ НЕЩА ПРИ ТЯХ ... с височайши Декрет на самодържеца!

За да ме разберете правилно - взмете потърсете и прочетете: ПО ЧИЯ ВОЛЯ И ЗАЩО, ЗАПОЧВА развитие на МАСОВО ПРОМИШЛЕНО ПРОИЗВОДСТВО? При кой руски монарх-самодържец и негов Министър реформатор ?

Така че за Февруарската от 1917 год. като буржоазно-демократична РЕВОЛЮЦИЯ СТЕ ПРАВ ... но определено ОКТОМВРИЙСКИЯТ ПРЕВРАТ - изиграва ролята на КОНТРА-РЕВОЛЮЦИЯ, с всички произтичащи от това последствия!
А какви са ПОСЛЕДСНВИЯТА - мога да ви обясня - стига вие да престанете с надменно-просташкото си поведение - на "опонент-доктринер" :)) !
цитирай
20. vaquero - До 19. get
12.07.2019 23:24
Ти мислителю, отчиташ ли времето от написването труда на Ленин до Октомврийската революция? Това едното. С труда си Ленин доказва наличието в Русия на капиталистически обществени отношения. Това другото.
Разбери разликата между преврат, въоръжено въстание и революция. Няма да ти обяснявам. И каква контрареволюция бълнуваш, като аристокрацията напуска Русия след Октомврийското въоръжено въстание и началото на революцията. Какво старо се е възвърнало? Казах ти, не чети жълти буржоазни книжки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1165846
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031