2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. getmans1
14. apollon
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 2883 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 15.06.2019 10:01
от Тайлър Дърдън Thu, 06/13/2019 - 19:35
https://www.zerohedge.com/news/2019-06-13/f-35-program-fed-puts-american-pilots-severe-dogfight-disadvantage
Две от трите версии на обсебения изтребител F-35 на Lockheed страдат от недекларирани проблеми, които биха могли да поставят Joint Strike Fighter в сериозен недостатък в борбата с противник, според документи, получени от Defense News .
Ако останат неразрешени, следващите проблеми с „категория 1“ ще бъдат обледеняване на тортата на $ 400 милиарда локхейд тресавище ( частичен списък чрез Defense News );
- Когато F-35B вертикално се приземява в много горещи дни, по-старите двигатели може да не са в състояние да произведат необходимата тяга, за да поддържат въздуха във въздуха , което води до твърдо кацане .
- След извършване на определени маневри пилотите на F-35B и F-35C не винаги са в състояние напълно да контролират височината, преобръщане и отклонение.
- Свръхзвуковият полет, надвишаващ 1,2 Маха, може да доведе до структурни повреди и образуване на мехури към стелт-покритието на F-35B и F-35C.
- Известно е, че пиковете в кабината на кабината на F-35 причиняват баротравма , думата, дадена на екстремни болки в ушите и синусите .
- Инвентаризацията на резервните части, показана от логистичната система на F-35, не винаги отразява реалността, причинявайки от време на време отмяна на мисии .
- Ако F-35A и F-35B ударят гума при кацане, ударът може да извади и двете хидравлични линии и да създаде риск от загуба на въздухоплавателно средство .
- Възможни маневриращи въпроси, когато самолетът работи над 20-градусов ъгъл на атака .
- Логистичната система на F-35 в момента няма начин за чуждестранните оператори на F-35 да пазят тайните си данни от изпращането им в Съединените щати .
На последното - това означава, че няма начин единадесетте страни, които са поели ангажимент за закупуване на F-35, да могат да попречат на обединените държави да шпионират своите маневри (За съжаление Австралия, Белгия, Дания, Италия, Израел, Холандия) , Норвегия, Япония, Южна Корея, Турция и Обединеното кралство).
Трябва да се отбележи, че програмата F-35 е имала 111 недостатъка от категория 1 от януари 2018 г., определени като основни недостатъци, които влияят върху безопасността или ефективността на мисията. До 24 май 2018 г. те са намалили до 64 отворени издания от категория 1 от общо 913 недостатъка според документите.
Пентагонът отблъсква
F-35 DoD програма изпълнителен Мат Зимни каза Дифенс Нюз , че нито един от установените проблеми представляват сериозно или катастрофален риск за пилотите, мисии или F-35 планера .
След като се свързаха с Defense News, офисът на програмата създаде две обозначения за проблеми от категория 1, за да подчертае разликата между въпроси, които биха се квалифицирали като спешни, и други, които са по-незначителни по своя характер .
„ CAT 1-as са загуба на човешки живот, потенциална загуба на живот, загуба на материален самолет. Тези, които трябва да бъдат решени, трябва да бъдат коригирани в рамките на часове, дни. Нямаме недостатъци CAT 1-A - каза Уинтър.
Вместо това, недостатъците в книгите попадат в категория 1В, което представлява проблем ", който има мисия въздействие с текущата заобикаляне на проблема, че е приемливо за военния боец със знанието, че ние ще бъде в състояние да коригира този дефицит в някои бъдещи време" t - добави зимата. - Новини за отбраната
Грег Улмър, вицепрезидент на Lockheed за програмата F-35, каза, че F-35, които вече са в полето, отговарят или надхвърлят спецификациите на производителността .
"Тези въпроси са важни за справяне и всеки от тях е добре разбран, решен или по пътя към резолюцията", каза Улмър, добавяйки, че "работихме съвместно с нашите клиенти и сме напълно уверени в представянето на F-35 и решения за всеки един от идентифицираните елементи. "
Разбира се, действащият секретар на отбраната Патрик Шанахан може да не се съгласи - според сведенията на „Ф-35“ програмата е „прецакана“, според Вашингтон пост .
Пилотите-изтребители клатят глави
Defense News се приближи до двама пилоти-изтребители - един пенсионер и едно активно длъжност, които предложиха своите перспективи за F-35.
Наскоро пенсионираният авиатор каза, че някои от проблемите изскочиха от страницата, включително въпроса за прекаленото налягане в кабината, като се има предвид обривът на проблеми с прекаленото налягане в други самолети, включително F / A-18E / F Super Hornet, EA- 18G Growler и F-22 Raptor.
Но може би най-сериозно за въздушните бойни операции е комбинацията от маневриращи въпроси, когато самолетът работи над 20-градусов ъгъл на атака и въпроса за възможни структурни повреди и щети на ниско наблюдаваното покритие, когато се използва форсаж. Това покритие помага на F-35 стелт.
"Този, който се открояваше за мен беше, чакай малко, ти ми каза, че най-новите, най-голям самолет - [а] $ 100 млн самолети - не може да изпълнява ", каза пенсионираният пилот на изтребител. "Има случайни трептения, височини на терена и отклонение от над 20А?" - Новини за отбраната
Пилотът за активна служба, от друга страна, каза, че списъкът на недостатъците не е голям проблем и че предвид сравнително скорошното въвеждане на самолета такива проблеми са неизбежни.
"Този документ прилича на нарастваща болка за самолет, който се опитахме да направим много за всички наведнъж", заяви авиаторът. - Ще видиш, че ако се върнеш в това, как изглеждаше Super Hornets през първите няколко години. Върни се в архивите и погледни [F-14] Tomcat - помисли за това с променливата геометрия на крилата. Радарът AUG9: В самолета бяха включени много нови технологии и ще има болка .
- Не виждам нищо в този документ, което да ме кара да казвам: „Свети… какво купихме?“ Ако въпросът е: "Защо самолетът има всички тези проблеми?", Не знам, може да звучи банално, но това е наистина сложна машина. "
F-35 не е способен да лети на свръхзвукова скорост Публикувано на 13.06.2019 в Свят
https://bultimes.com/f-35-%D0%BD%D0%B5-%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%85%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0/?fbclid=IwAR2a6-anhRHMiNyYf9dMVBMjQ2xQbfD6TLG-MWwOw5aOF5EMXnPyI3cGsgw
Американското издание Defense News твърди, че изтребителите F-35, които са на въоръжение в американските ВМС и морската пехота, могат да летят на свръхзвукова скорост само „при къси разстояния“. В противен случай F-35 може да получи повреждания.
Проблемите с този изтребител са забелязани още през 2011 г. Тогава американският изтребител F-35B след полет на скорост 1,3-1,4 Маха получил повреди, по-точно на стелт-покритието. А F-35C, след полет със свръхзвукова скорост получил структурни повреди.
В крайна сметка Пентагонът постави ограничения за полетите на F-35B и F-35C за скорост над 1,2 Маха.
Руският СУ-57, в момента, развива максимална скорост от 2,18 Маха. Не се откриват повреди по времето на полетите му.
Издателство PACПEP
ПО ТЕМАТА
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Здравният министър е тотално превъртял
Византийската империя- имало ли я е