Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2019 07:13 - © Болната нация
Автор: vaquero Категория: Политика   
Прочетен: 6298 Коментари: 66 Гласове:
13

Последна промяна: 27.09.2019 07:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
27.09.2019г.
     На 3 август тази година в град Ел Пасо, щата Тексас, САЩ, някой си Патрик Кръзиус на 21 години откри огън в супермаркет от веригата "Уолмарт", 20 души бяха убити, а 26 бяха ранени. Стрелецът е задържан. Шестима от двадесетте, загинали в Ел Пасо, са мексиканци. Началникът на полицията Грег Алън заявил, че убиецът е свидетелствал "без угризения" и "без съжаление". Написан от него манифест е разпространен в нет-мрежата, в който авторът заклеймява мигрантите и изразява съчувствие към стрелеца от Нова Зеландия, който застреля 51 души мюслимани през март 2019 година. На 4 август в град Дейтън, щата Охайо, за по-малко от 60 секунди нападател, известен като Конър Бетс, уби 9 души и рани още 32 в района на града, където се намират барове, ресторанти и магазини. Стрелецът е убит от полицията. Около 13:00 часа на 4 август, в района на град Чикаго (Илинойс), отново възниква инцидент със стрелба. Неизвестни открили огън по хора, събрани на улично парти. Ранени са седем души. Както заявиха от полицията, стрелял е неизвестен. Последният случай стана в сряда, 14-ти във Филаделфия (Пенсилвания), когато мъж откри огън по полицейски служители и шестима от тях бяха ранени. Преди тези има още такива случаи на масови разстрели. На 31 септември 2017 година в Лас Вегас, от 32-ия етаж на хотел "Мандалай Бей", тълпа от участници във фестивал за кънтри музика, предимно бели американци, беше атакувана с автоматично оръжие. 58 души бяха убити, 500 души ранени. Според официалната версия стрелецът е 64-годишният Стивън Падок, който е ликвидиран от полицията.
В тази връзка президентът Доналд Тръмп казал : "Трябва отново да започнем да изграждаме психиатрични болници. Ако си припомним 60-те и 70-те години, огромен брой от тези психиатрични болници бяха затворени, а хората просто бяха освободени. И това беше ужасно за страната ни. Затвориха ги, градовете не можеха да си позволят да ги издържат, така че ги затвориха", заявил Тръмп. "Не можете да разрешите на тези хора да се разхождат по улиците", допълнил той.
Затварянето на психиатрични клиники в Съединените щати е свързано с теорията, че лудите трябва да живеят в обществото за да се социализират. Такава е практиката и у нас.
Но трябват ли на щатите нови психиатрични клиники?
Страната, в която катадневно милиони граждани тичат от една работа на друга за да свържат двата края, Холивуд бълва стотици "Смъртоносни оръжия" и филми на ужасите, в компютърните игри се стреля и убива на поразия и прочие хуманни прояви на американското-us общество психиатрични клиники не са необходими. Самата страна е една голяма лудница. Остава да се назначи главен психиатър на републиката, който да има върховната власт.
Така е от пръв поглед, погледнато повърхностно. Три дни след трагичните събития в Ел Пасо и Дейтън група от Медицинския център на Колумбийски университет публикува доклад, в който отхвърля връзката между увеличаването на броя на масовите стрелби с психични заболявания, филми и видеоигри. "Ние трябва ... да започнем да мислим за околната социална среда, която допринася преди всичко за тези екзекуции", пишат авторите на доклада.
"Околната среда" е us-американското общество. Превръщането на убийствата в масово явление отчаяно сигнализира за болестта му. Не се ли превръща Великата Америка в арена на хибридна гражданска война?

image



Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - ? краваров, ти май си мазохист като бабаРасса / ко се учудваш тогаз М?
27.09.2019 07:44
и. кой го написал това..полезно четиво.
разб се, всичко може да "има" в една Държава 350 млн..
то, и в нашата мизерийка около 5 млн..клетници..не е лесно..

това е Война с-у Човешката раса, даа, тя е хибридна и се води по цялата Земя!!!!
запомни го това ..ТЯ НЯМА ЦЕНТЪР< БОЯ< РАСА< ИЛИ..БИТ и КУЛТУРА
еййй,ама мнооо стетъпиибее1!
без извинение ..
цитирай
2. vaquero - До 1. peperutka
27.09.2019 08:20
Ти нали си остра, какво те интересуват тъпите.
Тази война е характерна за буржоазното общество.
цитирай
3. eva666 - пак съм аз...
27.09.2019 08:30
що значи туй ТО, буржоазно об-во..
и каква беше Ролята на ВОР..ако си имаш малко понятие
и защо ли има.. многоо...стрелби в Америка..
аре, помисли. не си чаак..толкозз тъпп..вярвам..
тук съм, ще дам по късно верният отговор..
цитирай
4. vaquero - До 3. eva666
27.09.2019 08:49
Никакъв верен отговор не можеш да дадеш, защото обществените явления не са ти ясни. Къде задълба към ВОСР?
цитирай
5. starforlife - ~ 2. vaquero
27.09.2019 08:51
Ами не, Юл не е права. Ти не си тъп. Ти си глупак и най-вече лицемер.
Да ти го покажа ли в два такта?
Първият касае точно този твой постинг, но понеже такива като теб са чиста загуба (дори на виртуално) на време, ще се съсредоточа съвсем кратко само в/у този твой втори коментар:
Нима в България не е имало ВИНАГИ буржоазно общество?
Просто постигнатото с предприемчивост, УМ и труд от "буржоазните" българи от преди "народната" власт, беше прилапано и УЖ национализирано в името на народа от новите ЧЕРВЕНИ буржоа. Защото той, Народът, остана в низините като обикновен арбайтер, а само и единствено тясно обвързани с Партията (идиотската)... Независимо колко некадърни... Заемаха отговорните и по-високи позиции при всичко "народно".

Или не е истина това, което казвам, лицемерни човеко?
цитирай
6. starforlife - Да го кажа ли по-просто, по-нагледно и по-показателно, но по такъв начин, че трябва лееко да отклиниш идиотизираната си мисъл от идеологическото клише?
27.09.2019 08:52
ОК, ще го направя като въпрос:
Колко и кои бяха онези наши младежи в така добре и равноправно изграденото... В така задоволеното... В така по-добро от сегашното... Наше "народно" общество, на които "еднаквите" условия, социален статус и прочие, по времето на "народната" "демокрация" ухажваха Момичето, което са харесали с приготвяна вечеря със сърнешко месо?

И колко трябва да си лицемерен, за да не отчиташ, че от такива изцепки на УЖ народните идиоти към които и ти се числиш като убеждения, но едва ли като "еднаквост" по времето, което така идиотски и плоско хвалипръцкаш с чисто кривене на Истината, за да се опитваш да се числиш към еднаквите, но само и единствено тогава, когато ти изнася, а иначе да не се свениш да се пудриш колко на теб да речем порцеланът ти английски (примерно), а на опонентът ти пластмасов... Та точно от такива лицемери... Които се опитват да ни избодат очите за да видим колко сме "били" еднакви и задоволени... Сме на това дередже в настоящия (все още) момент?

Земляк?
ПФУ!
Дваж по-усърдно мия краката си, стъпвали по същата земя, по която лицемерни земляци като ТЕБ!
цитирай
7. eva666 - добре,кагеве...дай ти Опред.за :буржоазно о-во/ а какво е ВОСР, нима не знаеш!!!!
27.09.2019 09:07
Нима в България не е имало ВИНАГИ буржоазно общество?
Просто постигнатото с предприемчивост, УМ и труд от "буржоазните" българи от преди "народната" власт, беше прилапано и УЖ национализирано в името на народа от новите ЧЕРВЕНИ буржоа. Защото той, Народът, остана в низините като обикновен арбайтер, а само и единствено тясно обвързани с Партията (идиотската)... Независимо колко некадърни... Заемаха отговорните и по-високи позиции при всичко "народно".

Или не е истина това, което казвам, лицемерни човеко?

прочети жоро, и мен, и се замисли..ТИ, какъв беше преди ,твоето семейство,примерно? ама..честно..ако можеш...
цитирай
8. eva666 - краваров, изв, но. това което аз чета..
27.09.2019 09:09
е абсолютно неразбираемо..за тв. Червена глава../за беда..
ще се върна да обясня за.."провала на Америка:..не ме изненадваш..
цитирай
9. pando - 100 %
27.09.2019 10:27
ISTINA!
цитирай
10. vaquero - До 5. starforlife
27.09.2019 10:42
Не е истина. При социализма депутати бяха изтъкнати учени, работници - тъкачки, строители и прочие, учители и прочие. Членове на ЦК също бяха работници. Номенклатурата не се возеше на Мерцедеси и БМВ-та. Депутатите не киснеха целогодишно в парламента и прочие. И прочие разлики с буржоазното общество.
цитирай
11. vaquero - До 6. starforlife
27.09.2019 10:44
В постинга си никъде не коментирам социализма.
цитирай
12. vaquero - До 7. eva666
27.09.2019 10:45
Тъп съм и не мога да мисля.
цитирай
13. vaquero - До 8. eva666
27.09.2019 10:47
Какъм провал? Просто буржоазното общество деградира и се разпада.
цитирай
14. vaquero - До 9. pando
27.09.2019 10:48
Апологетите на буржоазията не се предават лесно.
цитирай
15. starforlife - ~ 10. и 11. vaquero
27.09.2019 11:24
Не е вярно, че не засягаш в постинга социализма. Просто го правиш индиректно, опитвайки се да маскираш недъзите му, а такива на Запада да преекспонираш.
Както не е вярно и всичко онова, което написа в този си 10-ти коментар.
Пожизнено закованите във властта (тази фраза е достатъчно показателна дали нямаше буржоазия и то каква, защото не може да се оспори ни най-малко) не се возеха на "БМВ" и "Мерцедес" не за друго, а само и единствено, за да не правят антиреклама на "великия" СССР и некадърните му реплики във всяка сфера на техниката, в случая автомобилостроенето.
Знаеш кой е Кръстьо Чолаков предполагам?
Но не знаеш следното: Синът на този... какъв, лицемерни градски? беше наш посланик в Либия. Не някой друг, а син от новата буржоа, комунистическата. Когато лятото (говорим за началото на 80-те, бях 5-ти-6-ти клас) докарваше своите синове, внуци на въпросния наш "освободител" - Кръстьо и Орлин - ги докарваше с "Мерцедес".
По онова време (отречи де) НИКОЙ, АБСОЛЮТНО НИКОЙ простосмъртен в лагерите на социализма, наречени "социалистически държави", не можеше да помирише дори западен автомобил, камо ли "Мерцедес" - върхът на сладоледа и до ден днешен. (Произвеждан в "победена" Германия байдуей.) Освен такива от несъществуващата тогава според лицемерието ти ЧЕРВЕНА буржоа. Простосмъртните "равни" не само чакаха по 10-15 години за някакъв недодялан "Москвич", а авансово, но без лев лихва, внасяха половингодишната си заплата като предплата.
В "могъщата" икономика на една ЧУЖДА държава - СССР.
И ти като счетоводител това го смяташ за нормално?

Но да се върна на кривенето на истината от теб.
Имаше ли например правителствени магазини, където педалчета като генералски солташаци да се облажават, м? Имаше!
Пълни със стоки (много от които ЗАПАДНИ) за целокупния "равнопоставен" български народ? М?
Или последният отиваше в полупразния супер с по 2 артикула при отделните групи? М?
Той, Народът, с "Волги" и "Чайки" ли отиваше на пазар, м?
Ама нямало буржоа и ти не си лъжовен пропагандист-лицемер.
ПФУ!
цитирай
16. eva666 - стига, бе говедаров..що не мислиш,като дремеш тук..
27.09.2019 11:53
какво понятие си имаш ти, от История и документи../потърси ги..
в т.н .Бържоазна (царска) България, имаше заможни, културни
и образовани люде, които направиха БГ за 45г..богата Европейска държава
БНБ, заделя Златен Резерв, а БГ ЛЕВ е конвертируем..
населението се удвои,и беше задоволено, способните и умни деца учеха, и в Европата....

а, какво, се случи..през следв..45г !!!!!
окрадоха и РЕзерва и избиха...100 000..
срам и позор за твоята дума..нищо, не струваШ...

Още в първите три месеца след 9 септември 1944 в България са избити близо 30 000 представители на дотогавашния елит. Целта: да се разчисти пътят към властта на безпросветни и безскрупулни поддръжници на съветския режим.
цитирай
17. pando - N°1 E
27.09.2019 13:03
PEPEPUTKATA! "BRAVO"!
цитирай
18. radostinalassa - Причината за тези чести стрелби в США е синдромът на отнемането
27.09.2019 14:18
Наскоро Тръмп призна, че 100.000 янки умират заради легалното изписване на наркотици от докторите. Той забрани внасянето фентанил от Китай.
В США хиперактивните децае се поставят на антидепресанти. А лечението на това състояние е много просто, да не ви занимавам и с това. При отнемането на лекарството, съответният индивид лудва, и при наличието на оръжие започва да стреля по околните.
цитирай
19. vaquero - До 15. starforlife
27.09.2019 14:54
Не ми вменявай неща (защита на реалния социализъм), които не съм и мислил да правя.
Той и Лука Навущанов ходи да си купува "Мерцедес" в Германия, но това са единици.
В Баня двама международни шофьори и един работник в Либия караха "Опел"-и и "Форд". "Опел Капитен" знаеш ли каква кола е - разкошна. Та и работниците караха западни коли. Но това не е същественото на социализма.
Буржоазия като класа при социализма няма, изучи науката марксизъм-ленинизъм.
цитирай
20. vaquero - До 16. eva666
27.09.2019 14:56
100000 са малко, повече са. Толкова, колкото ви е необходимо.
цитирай
21. vaquero - До17. pando
27.09.2019 14:58
Пепе*утката.
цитирай
22. vaquero - До 18. radostinalassa
27.09.2019 14:59
В САЩ всички се друсат с лекарства.
цитирай
23. starforlife - ~
27.09.2019 16:09
В 20-ти коментар vaquero написа:
100000 са малко, повече са. Толкова, колкото ви е необходимо.
Не мислиш ли, че по същия начин може да се репликира пръчката от 18-ти коментар? "100000 са малко, повече са. Толкова, колкото ви е необходимо."


В 22-ри коментар vaquero написа:
В САЩ всички се друсат с лекарства.
Аз в САЩ съм бил над 5 пъти за сумарно време от повече от 30-40 дни.
А ти?
А пръчката, която репликираш?
Калко пъти сте били в САЩ?
А в Русия?
Въобще, бихте ли били така добри да изброите държавите, които сте посещавали въобще през живота си, че да си направим сметка какви лични наблюдения, непочиващи на нечия пропаганда имате?
Без патетични празнодумия - просто стегнато избройте държавите и периодите когато сте ги посещавали. МОЛЯ.


В 19-ти коментар vaquero написа:
Не ми вменявай неща (защита на реалния социализъм), които не съм и мислил да правя.
Хааааааа ха ха ха
Ама ти сериозно ли, лицемерни човече?

Отново в 19-ти коментар vaquero написа:
Той и Лука Навущанов ходи да си купува "Мерцедес" в Германия, но това са единици.
Ами именно де - единици бяха буржоата - най-върлите и предани идиот-комуняги.

И отново в 19-ти коментар vaquero написа:
В Баня двама международни шофьори и един работник в Либия караха "Опел"-и и "Форд". "Опел Капитен" знаеш ли каква кола е - разкошна. Та и работниците караха западни коли. Но това не е същественото на социализма.
Естествено, че тук лъжеш като дърт циганин. Никой обикновен работник не можеше да внесе западна кола, лъжецо. Никой.
И Баня... Дето е една плюнка пред П-ще... Искаш да кажеш, че е някакво изключение?
Без извинение, но леля ми работеше в счетоводството на Външно министерство по времето на соца, всяко лято бях в София, а не като теб в с. Баня - гъзЪ на соц-България - и имам не само наблюдение от сталицата където нямаше западни автомобили сред НАРДА, а зная какви неща ми е говорела тя, леля ми, за куп фрапантни идиотии в държавата ни, произтичащи от строя - ЧЕРВЕНОБУРЖОАЗНИЯ.
Ти си просто един лицемерен лъжец.

И отново в 19-ти коментар vaquero написа:
Буржоазия като класа при социализма няма, изучи науката марксизъм-ленинизъм.
Да изучавам "науката" марксизъм-ленинизъм? Ама ти сериозно ли?!
Така като ме гледаш да ме виждаш като ненормален човек, който да си губи времето с идиотии?
А, че имаШЕ такава класа ти го показах с малко от многото примери, които могат да бъдат дадени, но ти нито един фактологически не обори, а просто патетично празнословиш.

Започни с това да речем защо висшите постове в държавата ни бяха пожизнени и с топ не можеше да мръднеш НОВИТЕ ЧЕРВЕНИ БУРЖОА и тогава ми лалосвай врели-некипели.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравейте ,коментиращи
27.09.2019 16:13
Много се чудех, убиецът на децата от Ястребино, един от около трите хиляди осъдени на смърт от народния съд, офицерът Йорданов/ фамилията на един голям български"демократ"/, как да се квалифицира? Сега ми стана ясно ,че е от елита на нацията?
Цифрите се раздуват около ВСВ
Например , Гьобелс тръби ,че в Дрезден са убити 250 / двеста и петдесет/ хиляди души при бомбардировката Повече от Хирошима? Оказва се ,че са 25 хиляди, което не е малко- също Използвани са и термични бомби
Но цифрата изиграва роля Спират бомбардировките над цивилни обекти
Та 30/ тридесет/ хиляди убити от народния съд е силно преувеличено Да, има саморазправи, но нима другаде не е имало?
Иначе в капитализма се водят схватки по класическа борба/ твърди се, че е такава/ ,по правилата на- свободната
Прост пример:

Един портиер днес прояви активност, да ми попречи да свърша нещо полезно Свърших го ,без да му обръщам внимание Видя все пак какво е Но зад гърба си дочух приказка ,че съм бил тъпанар? Готов бях да се върна Не да се бия, за да доказвам ,че не съм А да го питам, след като доктор на науките е тъпанар, него като какъв да го определя? Велик тъпанар?
Стана ми смешно от това разбъркване на пластовете и подминах с презрение, което му демонстрирах с гримаса....
И тук е така - някои, които нямат и ред публикуван някъде , са много упорити в качественото оценяне на тези ,които имат много повече от ред!

Хубав ден!
цитирай
25. starforlife - ~ 24. leonleonovpom2
27.09.2019 16:28
ти като Доооооктоор на Науууките не си тъпанар, но определено си комплексар и от най-идиотските персонажи на местната фауна.
Теб те интересуват плюсове, одобрение и подлизурство.
Ти си един Нищоправец, пич.
Някога може да си бил и нещоправец (при все, че се съмнявам като ти виждам изявите в момента), но днес си един жалещ пропадането си в хранителната верига нищоправец, който се гърчи за одобрението на околните и смешните плюсове.
цитирай
26. radostinalassa - Гого Пръча е бил в США и не е успял да преброи лицата, които...
27.09.2019 17:24
легално пият наркотици. Нормално, това е работа на Тръмп. А бездомниците се увеличават и Тръмп ревеше, че ще ги глобява , заради боклука, който оставят, вкл. и употребявани спринцовки от нелегални наркотици. Интересно, какво повече може да им вземе ? Да ги вкара в затвора, за да отработят глобата ?
цитирай
27. radostinalassa - И какво общо може да има темата с...
27.09.2019 17:42
харесването на + гласове, което е характерно за всеки блогър? МММММММММ?
Аз събирам по 6 + гласа в най - добрия случай, но това е защото нямам клонинги.
цитирай
28. eva666 - 22/ Жорооо, що изобщо им обръщаме внимание..тук там...има зрънце..истини...и..др е Булшиит!
27.09.2019 17:58
те си бъбрят тук,колкото да забъркат...Ярамата ..
това тук е Панаир на..панаирджии...
някои даже са и хабилитирани /по особени заслуги )))
Лассо, казва му се - абстиненция..
а Цирка на Тръмп е пълен!! ко знаеш ти..
Бизнеса с дрога е на межд Държ високо Ниво!! Търг с оръжие, също...е, и??
а, хората,които били..уж, мн болни и луди, и психично осакатени..са избрани..нарочно за Операцията..точка. ще пиша утре, зашо е така..
а, вие да иамте тема,за да има къде,м-у блоковите фекални води..да се леят спокойноо ..изобилнооо

.
цитирай
29. eva666 - Спри да лъжеш, бее,мисиркеее...на 70г си, срама нямаш ли..виж сев Огледалото, @ебек..
27.09.2019 17:59
radostinalassa написа:
харесването на + гласове, което е характерно за всеки блогър? МММММММММ?
Аз събирам по 6 + гласа в най - добрия случай, но това е защото нямам клонинги.

цитирай
30. radostinalassa - 29. eva666 - Казах ти , че съм на 100 години
27.09.2019 18:07
Какво общо имат годините с изписването на легални наркотици в США ? Това са общодостъпни факти. Редовно янките лудват и започват да избиват хората.
Докторите го правят заради печалбата, нали ?
Вие сте си лика прилика с Лайфчо. Вместо аргументи ми предлагате ругатни.
Затова често ви оприличавам един с друг.
А ти си на 110 години и ми е чудно как изобщо още мърдаш ? Чудо на природата.
цитирай
31. vaquero - До 23. starforlife
27.09.2019 18:15
А, пропуснах. На жената чичо й, инженер в "Кремиковци", през 70-те години си е бил купил на старо "Мерцедес". Като започнах работа в "Кремиковци" в началото на 1989 година, един работник караше "Пежо". Самият съм чел във "Вечерни новини" обяви за покупко-продажби на западни автомобили.
Само Тодор Живков беше несменяем.
И не измествай темата на постинга.
цитирай
32. vaquero - До 26. radostinalassa
27.09.2019 18:17
Самите us-американци си признават нерадостната картинка.
цитирай
33. leonleonovpom2 - Благодаря ти!
27.09.2019 18:27
25. starforlife - ~ 24. leonleonovpom2
16:28
ти като Доооооктоор на Науууките не си тъпанар, но определено си комплексар и от най-идиотските персонажи на местната фауна.
Теб те интересуват плюсове, одобрение и подлизурство.
Ти си един Нищоправец, пич.
Някога може да си бил и нещоправец (при все, че се съмнявам като ти виждам изявите в момента), но днес си един жалещ пропадането си в хранителната верига нищоправец, който се гърчи за одобрението на околните и смешните плюсове.

А сега си вземи мнението и си го пъхни ,където намериш за добре!
Защото освен презрение , то не заслужава нищо друго
Ти си един манипулатор от много ниска класа!
цитирай
34. vaquero - До 33. leonleonovpom2
27.09.2019 18:45
Когато нямаш аргументи, започваш с персоналните обиди.
цитирай
35. radostinalassa - Лайфчо има нов пост , в който е публикувал ЛС
27.09.2019 19:04
Има ли разрешение да направи това от автора на ЛС, или като Герми го прави по своя инициатива? Гермито три пъти се изяви като долна клюкарка.
цитирай
36. vaquero - До 35. radostinalassa
27.09.2019 19:08
Не им обръщай внимание.
цитирай
37. starforlife - ~ 31. vaquero
27.09.2019 19:13
Бръщолеви, но нещата не стават така.
Койчо Койчев. П-ще. Горната чаршия. Къщата с/у автобусната спирка. Едва ли е все още жив, но може и да е, защото е около твоята възраст. Но, ако не е - потърси сина му.
Той ще ти разкаже дали всеки международен шофьор можеше и как да внесе/закупи западна кола.

Иван Цветанков. П-ще. Ул "Нистор Ружеков" 28.
Арбайтер в Ирак и Либия. Преди това в Коми.
Потърси и него. Със сигурност е жив. Синът му е Пенчо.
Той ще ти разкаже как с валута дори "Лада" НАРОДНИЯТ ЧОВЕК НЕ МОЖЕШЕ ДА СИ КУПИ ВЕДНАГА

Така, че, празнолейко тролещ в защита на една УМРЯЛА ИДИОТИЯ - СОЦ-КОМУНИЗМА - не ми празнослови, а цитирай като мен имената на тези от Баня.
Знае се, че в името на Принципите и Истината съм "луд" - ще отида веднага и ще проверя думите ти на място.

И, лицемер-"градски"... Такива хора (като мен - ха ха ха) - РЕШИТЕЛНИ и готови на Действие само са способни да оправят бакии.
Празнодумци като теб/вас получиха от мерзките САЩ Интернет, за да си чешете лъжовните езици и болното его.
цитирай
38. starforlife - Аз мога да продължа с цитирането поименно и с адреси.
27.09.2019 19:14
Докато ти: "Абе един там...", "На стрина Ружа зълвиния девер..."
Има разлика, нали?
цитирай
39. vaquero - До 37. starforlife
27.09.2019 19:19
Няма кого да питам, Казвам това, което съм видял като малък. Точка.
цитирай
40. vaquero - До 38. starforlife
27.09.2019 19:20
А ти напразно си се врял като дете по София.
цитирай
41. radostinalassa - Българинът Джон Атанасов създаде компютъра
27.09.2019 19:20
А да свърже отделните компютри в обща система може и един янки. Това става, когато се замисли каква изгода воже да има за него. В това е разликата .
цитирай
42. starforlife - ~ 39. vaquero
27.09.2019 20:19
Вашето "видял" го знаем.
Точката по настоящото ти празнодумие я поставям аз, троле.
И всеки нормален и нелицемерен човек, живял по онова време ще заеме страната на моята Истина, а не на твоите пропагандни измислици.
По времето на соца 100% от всички нас виждаха превъзходството на западното пред соц-шитните, но само 0,1% (тоест, ЧЕРВЕНАТА БУРЖОАЗИЯ) можеха свободно и пълноценно да се възползват от "гнилите" западни стоки (в частност автомобили).
Сега дори пенсионери като теб, които все вият как сме били ограбвани, могат и имат не само западни автомобили, а 99,99% от всичко около тях е западно.
Така, че, лицемерни човече, през кура, че и оттатък ми е за твоята лицемерна точка.


ПС за ПръчкаЛасова: Звучи неродолюбиво, но истината понякога "боли", я тя е, че Джон Атанасов НЕ Е българин.
Дори няма да те приканвам да дефинираш понятието "българин", защото с идиоти в безсмислени спорове не ми се влиза.
цитирай
43. leonleonovpom2 - За каквви аргументи става дума?
27.09.2019 20:22
34. vaquero - До 33. leonleonovpom2
18:45
Когато нямаш аргументи, започваш с персоналните обиди.


Да съм те молил някога за плюсче, да ми гласуваш , Вакеро?
Няма честен човек в блога, който да потвърди подобно твърдение!
Да, гласувам с плюс, на това, което ми харесва, но без никакъв заявен ангажимент към другата страна Мога да събера хиляди похвални отзиви за постингите ми, които ясно показвт защо имам плюсове
Никога не съм упражнявал натиск, да ми се гласува!
Няма да коментирам обаче минусите с фалшивите профили, включително и с мой, но не мое дело!? Кой им е реалният автор Самият факт на изпълнение говори, що за човек е авторът им! Минусът, начинът по който е поставен, говори за него!

С нищо не съм обидил никого Даже съм благодарил!? За непоисканата характеристика, нямаща нищо общо с мен?
Честа манипулация ,долнокачествена!
Бръщолевец си точно ти Гого или Стар, само празни хвалби, какво и къде си ял и пил! Софри, мезета, питиета? Нищо друго!?
Да ти е сладко, Гого!

Без поздрав!
цитирай
44. radostinalassa - Разбира се, че Джон Атанасов е българин по отношение на изобретението си
27.09.2019 21:01
С тази твоя мъничка логика ще предположиш скоро и че някой негър е направил изобретение. Тях ги бива само да се сетят как да берат банани. Аз вярвам на проф. Живко Желев, а на теб не. Защото си много нервозен и прозд. Сигурно и програмите ти са неврастенични.
цитирай
45. radostinalassa - 43. leonleonovpom2
27.09.2019 21:05
Прав си. И аз получавам, кой знае защо обиди от Гого Пръча. Изглежда баща му мильото го е възпитавал с прасетата на едно място. Даже подозирам кой е той.
Те3жка неврастения или стремеж да го забележат. Това може да стане и чрез изпърчване .
цитирай
46. starforlife - ~ 43. leonleonovpom2
27.09.2019 21:10
'Айдее, тоя превключи на скимтене и оправдания като пъпчив забавачник.
Абе, фифи... Веднъж вече показвах инфантилни твои ЛС-та по повод на подканването ти за прочити, помпане, гласуване и прочие.
Твои подканвания към мен, че и сърдене, че не съм ти отговорил, все едно аз като теб тук живея...
Искаш да ги припомням пак ли?

Бааси комплексираното нищожество дето си.

На твоите започнали вече тук полюции също слагам точка.
Самоощастливи се, че явно си победител, след като аз няма да ти отговарям - слабаците и женчовците така правите.
цитирай
47. leonleonovpom2 - С няколко думи, тежък случай си!...
27.09.2019 21:17
С няколко думи, тежък случай си!
Знаеш ли, радвам се, че си проумял, такива като тебе заслужават само мълчаливо презрение!
И аз млъквам, да дам път на презрението!
цитирай
48. elenkokoschkov - ФАКТ НЕОСПОРИМ !!
27.09.2019 23:18
vaquero написа:
В САЩ всички се друсат с лекарства.

НАЙ - ВЕЧЕ АНТИДЕПРЕСАНТИ !!
цитирай
49. vaquero - До 42. starforlife
28.09.2019 07:02
Няма червена буржоазия в класическото разбиране за буржоазната класа.
цитирай
50. vaquero - До 43. leonleonovpom2
28.09.2019 07:04
Имам съмнение, че не си ме разбрал.
Мисълта се отнася за Земляка.
цитирай
51. vaquero - До 44. radostinalassa
28.09.2019 07:06
Учените на САЩ са сбирщина от целия свят.
цитирай
52. vaquero - До 48. elenkokoschkov
28.09.2019 07:08
Да, най-вече антидепресанти.
цитирай
53. leonleonovpom2 - Разбрах, приятелю!
28.09.2019 09:06
vaquero написа:
Имам съмнение, че не си ме разбрал.
Мисълта се отнася за Земляка.


34. vaquero - До 33. leonleonovpom2
27.09 18:45
Когато нямаш аргументи, започваш с персоналните обиди.
цитирай

Но как да разлбирам коментар 34, директно адресиран към мен?
Все пак, по написаното ми стана ясно, че не визираш мен
Иначе си точен, когато няма аргументи, той изпада в истерия и започва с обиди, най - малкото!?
Подобно поведение имаше и в един коментар за Антарктида Според него, задполярието и континета там са едно и също И маса обиди изля по мой адрес Заради твърдението му преведено в елементарна математика, че девет е равно на пет!?
Не е човек за нормално събеседване
И при това положение, всичко в тази насока губи смисъл!

Хубав ден!
цитирай
54. radostinalassa - 53. leonleonovpom2
28.09.2019 09:12
Аз първа го казах, че Лайфчо не е човек на точните науки, а белетрист.
Как съвместява програмирането с това? Вероятно програмите му са по - дълги, ако това е възможно и дали има успех в такъв случай? Не е много вероятно.
цитирай
55. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
28.09.2019 10:56
След като е инженер, би трябвало да е наясно с точните науки!
Но ,след като подлага мен на съмнение, явно има нещо предвид, което се разминава с принципа им Минал е през него!
Аз през какви ли не оценки съм минал, неговата изобщо не се съвместява с тях, така ,че не ми е и нужна, след като не е в час! Да си я взима, като скъп спомен, за тоалетна хартия не става дори!
Не ми е работа да го оценям, това засяга него, но къде е виждал учени, на кой симпозиум, които защитават тезите си с обиди и със закани? В коя зооградина!?

Хубав ден!
цитирай
56. radostinalassa - 55. leonleonovpom2
28.09.2019 12:14
Лайфчо беше изчислил каква вълна ще вдигне Посейдон в Лос Анджелис, представяте ли си ?Но не му дойде на ум, че това ще е радиоактивна вълна. Радиацията не прощава на никого.
цитирай
57. leonleonovpom2 - Ами, да!
28.09.2019 13:48
На една пресконференция Путин беше казал относно въпрос засягащ термоядрена война и защитната сискстема на САЩ Че няма нужда да удрят САШ Удрят ледниците в Гренландия и полюса и моменталният ефект от нова никаква защитна система не може да блокира На въпроса за Сибир, отговори, че там живеят малко хора и ще бъдат взети необходимите мерки
Сега разбираш сигурно, защо щатите искат да закупят от Дания, а познай какво?

Хубав ден!
цитирай
58. starforlife - АБЕ, КАПУТ, НАЛИ БЕШЕ ПРИКЛЮЧИЛ, ЗАПАЗИЛ МЪЛЧАНИЕ И В ПОЗИЦИЯ НА ПРЕЗРЕНИЕ БЕ?
28.09.2019 15:00
Приключих с невзрачната ти персона аз, но ти ме провокираш с една абсолютно долна лъжа, изречена от червивата ти уста да внеса все пак малка забележка:
leonleonovpom2 написа:
...
Иначе си точен, когато няма аргументи, той изпада в истерия и започва с обиди, най - малкото!?
Подобно поведение имаше и в един коментар за Антарктида Според него, задполярието и континета там са едно и също И маса обиди изля по мой адрес Заради твърдението му преведено в елементарна математика, че девет е равно на пет!?
Не е човек за нормално събеседване
И при това положение, всичко в тази насока губи смисъл!

Ти си пълен капут, Иван!
Ама пълен!
Защото с теб за Антарктида аз НИКОГА НЕ СЪМ СПОРИЛ И НИЩО ПОДОБНО НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ И ТИ В МОМЕНТА НАЙ-ПЕДЕРАСТКИ ЛЪЖЕШ!
Ето затова ти просто си един смотаняк, защото си готов на какво ли не преиначаване на Истината... Защото си готов на каква ли не подлост и поврътливост... На какво ли не безчестие... Само и само да бъде супер-болното ти его гладко и неопетнено по твоите болни критерии.
Тогава, при този ви идиотски спор, аз просто казах, че ти в името на рейтинга (си), не подаде ръка на човек, който дори те молеше за това и с/у него се играеше нечестно (другият капут Мери69, който облизваш само и единствено заради същия този свой идиотски рейтинг изтриваше част от коментарите на Вмир).

Абсолютен лайнар! Ето това си ти, Иван.
Ни повече, ни по-малко.

цитирай
59. starforlife - ПС:
28.09.2019 15:02
При мен за разлика от теб няма никаква истерия, а само имам куража и ми липсва лицемерието да използвам когато реша (спокоен като бучка лед в Антарктида - ха ха ха), каквито реша, епитети спрямо някой идиот като теб, след като ги е заслужил.

И колко е болно егото ти, колко ниско стоиш на стълбицата на душевното, дори само тук показва фактът, че когато някой те "захапе" (както аз тук) - ти като типичен празнодумен графоман, започваш да живееш на това място и просто не спираш да побутваш "разговора" в посока изчистване на лайняното си его. Ставаш като латерна и какви ли не включително напълно невярни намеци и други подобни използваш, само и само да изкристализираш опетненото от самия теб двулично свое "сияние".

Ти не си никакъв мъж, пич. Просто си един двуличен подмазвач-подлизурко.
ПФУ!
цитирай
60. radostinalassa - 57. leonleonovpom2
28.09.2019 16:28
Четох, че след края на Студената война , США оставили около базата си в Гренландия цяло бунище от радиоактивни и други отпадъци в ледени коридори.
Но сега с топенето на ледовете ще се получи екологична катастрофа. Много са немарливи янките.
Надявам се, че поне са възпитавани не в свинеферми. Само тази утеха ни остана.
цитирай
61. radostinalassa - 59. starforlife - ПС - Много си груб, бе драги....Давай по - полека..
28.09.2019 16:49
че ще опошлиш съвсем блога. Тук няма кой да ти прави комплименти, защото не е твоя личен блог.
Дръж се възпитано по възможност. Ако съм те нарекла пръч, то винаги е в отговор на твоя обида. Значи си го заслужил най - честно.
Някой друг да те е обидил освен мене ?
цитирай
62. leonleonovpom2 - Той можел и да е любезен, Радостина?!
29.09.2019 16:07
Ето доказателството:

2. starforlife - ~
28.09 16:33
leonleonovpom2 написа:
Завършил гимназия и две висши в чужбина-в Испания, Франция и Германия, калеко ми, като се върнал ,смятал ,че ще е директно включен в управителния съвет
...
и това ще стане, но преди това трябва да изучи основно процеса Дотогава ще е работник

Специално в западните корпорации и компании, това е почти абсолютен факт.
Много, ама много рядко, някой започва директно на високо. Трябва или да е със супер резултати от супер престижен университет, или пряк наследник на основен акционер или собственик. И в двата случая обаче, със сигурност паралелно с движението си по хоризонтал на високата стълбица, се движи като вид "стаж" под формата на разни проекти надолу по вертикала.

Изключително умно и правилно.
Затова са и успехите: шуробаджанащината е абсолютно изключена.
...........................................
Мой текст
Ще се придържа към обещаното по- горе.
Презрението!
Нищо друго не заслужава повече от нвго!

Иначе,принципно, дълбоко комплексираният на тема величие, който иска да го покаже и респективно- докаже, се занимава по такъв начин с мен
Да, разбираемо е, това е по-лесно, отколкото да извършиш нещо велико наистина!
Та такива маниаци по това се идентифицират!!
цитирай
63. zaw12929 - Въпросът "Не се ли превръща ...
01.10.2019 13:37
Въпросът "Не се ли превръща Великата Америка в арена на хибридна гражданска война?" има отговор- те стрелят срешу свои и чужди- хора без морал!
цитирай
64. vaquero - До 63. zaw12929
01.10.2019 15:12
Янките от малки са закърмени със стрелбите.
цитирай
65. radostinalassa - 62. leonleonovpom2
01.10.2019 20:27
Няма нужда да го мразиш. Той не знае какво приказва. Прави се на интересен.
цитирай
66. leonleonovpom2 - здравей, Радостина!
02.10.2019 00:05
radostinalassa написа:
Няма нужда да го мразиш. Той не знае какво приказва. Прави се на интересен.


Да, има вид на такъв човек И на последна инстанция-върховен съдник!

лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1168079
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031