Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2018 08:16 - Слава на Гения!
Автор: vaquero Категория: Поезия   
Прочетен: 897 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 28.01.2018 05:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
25.01.2018г.

imageimage

     Я не люблю  

Я не люблю фатального исхода,

От жизни никогда не устаю.

Я не люблю любое время года,

Когда веселых песен не пою.

Я не люблю холодного цинизма,

В восторженность не верю, и еще -

Когда чужой мои читает письма,

Заглядывая мне через плечо.

Я не люблю, когда наполовину

Или когда прервали разговор.

Я не люблю, когда стреляют в спину,

Я также против выстрелов в упор.

Я ненавижу сплетни в виде версий,

Червей сомненья, почестей иглу,

Или - когда все время против шерсти,

Или - когда железом по стеклу.

Я не люблю уверенности сытой,

Уж лучше пусть откажут тормоза!

Досадно мне, что слово «честь» забыто,

И что в чести наветы за глаза.

Когда я вижу сломанные крылья -

Нет жалости во мне и неспроста.

Я не люблю насилье и бессилье,

Вот только жаль распятого Христа.

Я не люблю себя, когда я трушу,

Обидно мне, когда невинных бьют,

Я не люблю, когда мне лезут в душу,

Тем более, когда в нее плюют.

Я не люблю манежи и арены,

На них мильон меняют по рублю,

Пусть впереди большие перемены,

Я это никогда не полюблю.

 

 Аз не обичам 

Аз не обичам гибелния изход,

да бъда жив не ще се уморя.

Аз не обичам времето годишно,

в което с песента не веселя.

Аз не обичам явния цинизъм,

не вярвам във възторжени слова

и някой зад гърба ми да наднича,

четейки скришом моите писма.

Аз не обичам нищо полвинчато,

прекъсване на разговор без такт

и изстрел във гърба, а и когато

от упор стрелят - аз против съм пак.

Аз ненавиждам сплетнически версии,

съмнения, на почести игла,

или - когато галят все насрещно,

или с желязо стържат по стъкла.

Аз не обичам ситото доволство -

да караш без спирачки - по-добре,

досадно ми е хорското притворство

и че не помним думичката „чест”.

Криле на две строшени като виждам

аз жалост не изпитвам - не от злост -

насилие и безсилие не обичам,

но жалко за разпнатия Христос.

Да бъда малодушен не обичам,

обидно ми е за невинно бит.

В душата ми аз мразя да надничат,

или да плюят в нея с нагъл вид.

Манежи не обичам и арени:

обменят милион на дребно там,

дори след най-големите промени -

туй никога не ще обикна, знам!






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - :)
25.01.2018 12:07
Я дышу, и значит — я люблю!
Я люблю, и значит — я живу!
цитирай
2. barin - Заслужава си славата Владимир В...
25.01.2018 17:09
Заслужава си славата Владимир Висоцки, vaquero.
Поздрави и благодарности, че припомни за него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1163750
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031