Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2018 10:59 - На 4-ти май!
Автор: vaquero Категория: История   
Прочетен: 12470 Коментари: 66 Гласове:
17

Последна промяна: 04.05.2018 19:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
04.05.2018г.
     "Аз разбирам света единствено като поле за културно съревнование между народите."
Гоце Делчев

image










Гласувай:
17



1. radostinalassa - Правилно, така трябва да е.
04.05.2018 14:36
Но Западът не го разбира така. Още от кръстоносните походи. Когато Народът на Запада огладнял Ватикана спретнала такива походи, за да намерят богатства на изток. Това е разликата между тях и нас.Този блог ми харесва , защото в него няма цензура дасега. В някои други може да си посинееш, докато ти пуснат коментара / ако въобще стане /.
цитирай
2. vaquero - До 1. radostinalassa
04.05.2018 16:00
Западът разбира света само като поле за грабежи.
цитирай
3. merlin68 - Тоз, който падне в бой за свобода, ...
04.05.2018 17:48
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира
цитирай
4. vaquero - До 3. merlin68
04.05.2018 18:11
Какво виждане за човешкото общество само - поле за културно съревнование. А е трябвало да се бори с оръжие в ръка за свобода. Много, много е бил напред.
цитирай
5. get - До 1. radostinalassa Западът ...
04.05.2018 20:00

vaquero написа:
До 1. radostinalassa
Западът разбира света само като поле за грабежи.


... а "Изтока" - как го разбира света и в частност Българската национална идея?
цитирай
6. vaquero - До 145. get
04.05.2018 20:33
Колониалните държави са все от Запада.
цитирай
7. get - Колониалните държави са все от З...
04.05.2018 21:21
vaquero написа:
Колониалните държави са все от Запада.


Два въпроса - Рим е империя и Испания е империя - нали?
Испанската империя има колонии - Рим , има или няма колонии?
цитирай
8. getmans1 - https://bg.rbth.com/history/325843-русия-изток-чукчи-племена-империя
04.05.2018 22:06
... Каубой /на испански/, Руската империя не е колонизирала народи тя, ги е ПРИСВОЯВАЛА.
Ей ти един ОБАЗОВАТЕЛЕН линк, който може да ти образУва една гънка на класово-осъзнатият ти мужишки мозък.



vaquero написа:
Колониалните държави са все от Запада.

цитирай
9. get - . . . Каубой /на испански/, Руската ...
04.05.2018 23:13
getmans1 написа:
... Каубой /на испански/, Руската империя не е колонизирала народи тя, ги е ПРИСВОЯВАЛА.
Ей ти един ОБАЗОВАТЕЛЕН линк, който може да ти образУва една гънка на класово-осъзнатият ти мужишки мозък.



vaquero написа:
Колониалните държави са все от Запада.



- Защо гробът на Гоце Делчев ДНЕС е в църквата „Св. Спас“ в Скопие?

Къде е бил преди това?
https://commons.wikimedia/wiki/File:Gotse_Delchev_remains_being_moved_to_Ilinden_organisation.jpg

- ето по-горе илюстрация(подсещане) към въпроса ми?
цитирай
10. vaquero - До 7. get
05.05.2018 00:03
Рим има провинции, Испания има колонии. Просто са живяли в различно време.
цитирай
11. vaquero - До 8. getmans1
05.05.2018 00:05
Руската империя не е избивала завоюваните народи. И досега си живеят в мир и разбирателство.
цитирай
12. vaquero - До 9. get
05.05.2018 00:06
Не съм компетентен по гробищарските въпроси.
цитирай
13. getmans1 - . . . Гет, понеже смятам, че въпроса ...
05.05.2018 00:17
... Гет, понеже смятам, че въпроса ти не е отправен към мен ще цитирам нещо от твоя линк което показва как "фашистка" България се е отнасяла към героите си:
"По време на Втората световна война гробът на Гоце Делчев, който тогава попада на територията на Царство България, е възстановен.[5] На 3 май 1943 г., върху общ гроб в окрайнините на село Баница видни общественици, заедно със сестрите на Гоце – Ружа, Велика и Елена, както и техните потомци, поставят бяла мраморна плоча с надпис: „В памет на падналите бойци в с. Баница на 4 май 1903 г. за обединението на Македония към майката родина-България и за вечен спомен на поколенията: Гоце Делчев от гр. Кукуш, апостол и войвода; Димитър Гущанов от с. Крушово, войвода; Стефан Духов от с. Търлис, четник; Стоян Захариев от с. Баница, революционер; Димитър Палянков от с. Броди, революционер. Заветът им бе – Свобода или смърт!....….“
А,как го правят класово-осъзнатите нека да попълят многоточието?!


get написа:
getmans1 написа:
... Каубой /на испански/, Руската империя не е колонизирала народи тя, ги е ПРИСВОЯВАЛА.
Ей ти един ОБАЗОВАТЕЛЕН линк, който може да ти образУва една гънка на класово-осъзнатият ти мужишки мозък.



vaquero написа:
Колониалните държави са все от Запада.



- Защо гробът на Гоце Делчев ДНЕС е в църквата „Св. Спас“ в Скопие?

Къде е бил преди това?
https://commons/wiki/File:Gotse_Delchev_remains_being_moved_to_Ilinden_organisation.jpg

- ето по-горе илюстрация(подсещане) към въпроса ми?

цитирай
14. cortana - :)
05.05.2018 00:49
vaquero написа:
Руската империя не е избивала завоюваните народи. И досега си живеят в мир и разбирателство.
Да бе, да. Допреди, но не и сега.
Музикален пример:
https://youtube.com/watch?v=jj1MTTArzPI
цитирай
15. vaquero - До 13. getmans1
05.05.2018 05:35
Това, че знаеш подробности за някого не значи, че си схванал духът му, което е по важното.
цитирай
16. vaquero - До 14. cortana
05.05.2018 05:39
След като САЩ започнаха да ръчкат във вътрешните работи на РФ, възникнаха и проблеми с Чечня, където нещата вече се успокоиха, за което буржоазната либерастия не може да понася Путин.
цитирай
17. getmans1 - . . . Добро утро, каубой много ми е ...
05.05.2018 07:46
... Добро утро, каубой много ми е любопитно какви подробности и най-важното за кого!?
После ще ти кажа за духа на Г. Делчев.


vaquero написа:
Това, че знаеш подробности за някого не значи, че си схванал духът му, което е по важното.

цитирай
18. vaquero - До 17. getmans1
05.05.2018 09:30
Отговорът е принципен.
цитирай
19. apostapostoloff - Западът и висшистите
05.05.2018 10:55
са виновни за всичко.
цитирай
20. get - 1. Рим има провинции, Испания ...
05.05.2018 10:57
vaquero написа:

1.
Рим има провинции, Испания има колонии. Просто са живяли в различно време.
2.
Не съм компетентен по гробищарските въпроси.


Отговор 1-ви:
Османската империя, както Австрийската империя - няма колонии, Руската империя - няма колонии.
Въпроса Е? Какво става с народите жертва на ИМПЕРСКАТА ЕКСПАНЗИОНИСТИЧНА ПОЛИТИКА на тези империи?

Отговор 2-ри:
Просташкото поведение - явяващо се опит да прикрие демагогията в поста ... а тя продиктувана ПОРАДИ ВИНАТА НА ЛЕВИТЕ СИЛИ ... първо "тесни социалисти" а после филиала на Коминтерна "български комунисти" ПО НАЦИОНАЛНИЯ ВЪПРОС и в частност БЪЛГАРИЯ и БОРБИТЕ И ЗА НАЦИОНАЛНО ОСВОБОЖДЕНИЕ НА БЪЛГАРИТЕ ОСТАНАЛИ ИЗВЪН ГРАНИЦИТЕ - след "освободителната"(а на практика имперско-експанзионистична война на Русия 1877/78 г.) и последвалият Берлински к-с.
- Последният САМОЖЕРТВЕН ОПИТ, НА БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРСКИТЕ НАЦИОНАЛ-РЕВОЛЮЦИОНЕРИ в тази насока е при ВОЙНАТА, С ИМЕ ПЪРВА СВЕТОВНА?

- При тази същата ... левите зеделци, като Д. Оббов, Р. Даскалов, Стамболийски, и пред-комунистите(тогава "тесни-социалисти) Г. Димитров, Кабакчиев, Коларов ет. цетера - НЕ САМО ВОДЕХА ПРОПАГАНДА СРЕЩУ НАЦИОНАЛ-РЕВОЛЮЦИОННАТА ИДЕЯ И БОРБА ... а и на практика ПРЕЧЕХА ЗА ПОСТИГАНЕ НА ВОЕНЕН УСПЕХ ОТ БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ, с последващи трагични събития - като Радомирска републики и Войнишко въстание.

- Какво направиха национал-революционерите в този момент ... Виждайки, МАКЕДОНИЯ ОТНОВО ЩЕ БЪДЕ ДАДЕНА НА СЪРБИЯ(?+!)Гърция:
- В 1917 г. ексхумират останките на Г. Делчев и ги отнесохо в Майка България. През 1920-ге г. когато БЪЛГАРСКИТЕ-ВАМПИРИ И МЙЦЕ-ПРОДАВЦИ КОМУНИСТИ по заръка на "третата колона" на финансовия-интернационал с име КОМЕНТИРН, УНИЩОЖАВАХА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВНОСТ - с върха ПРИМЕР ЗА БЕЗЧЕСТИЕ И БЕЗУМИЕ събитията от 1923 г. и 1925 год. - Българските патриоти ЗАПАЗИХА В МАКЕДОНСКИЯТ НАУЧЕН ИНСТИТУТ ТЛЕННИТЕ ОСТАНКИ НА Г. ДЕЛЧЕВ!
- Останките на Делчев бяха ПРЕДАДЕНИ НА ЮГОСЛАВИЯ(в лицето на сърбо-Македония) от КОМУНИСТИТЕ, ТЕ И политическите наследници на безродните национал-нихилисти "тесняци-социалисти" в угода на СССР през м. октомври 1946 год.
- Жива илюстрация - Що за животно е "български"-ят комунист?!

П.П.
Жив пример ЧЕ НЕЩАТА НЕ СА СЕ ПРОМЕНИЛИ - е това което става в момента ... политическия демарш на агент Михайлов-Гундяев - дошъл да ни учи КАКВО ДА ПРАВИМ С МАКЕДОНСКАТА ЦЪРКВА - заради това дойде - не за нещо друго. Това бе предшествано от провокацията на Путин - когато обяви Азбуката(ни) за македонска и писана от македонци?

- Ако сте патриоти - не можете да бъдете КОМУНИСТИ и/или РУСОФИЛИ - това са ДВЕ ВЗАИМНО-ИЗКЛЮЧВАЩИ СЕ СЪСТОЯНИЯ НА ДУХА И ПОНЯТИЯ ... както е с понятията(състоянията) РОБ >< СВОБОДЕН!
цитирай
21. radostinalassa - Тогава какви трябва да бъдем?
05.05.2018 12:05
Ако не сме комунисти , и не сме русофили?
цитирай
22. vaquero - До 19. apostapostoloff
05.05.2018 12:42
И ретроградният Меркурий.
цитирай
23. vaquero - До 20. get
05.05.2018 12:44
Написаното от теб няма нищо общо с живота и делото на Гоце Делчев.
цитирай
24. vaquero - До 21. radostinalassa
05.05.2018 12:45
Всеки сам прави избора си, какъв да бъде.
цитирай
25. radostinalassa - Аз питам get
05.05.2018 12:57
За тебе се сещам какво мислиш по въпроса. И по менталността ми.
цитирай
26. vaquero - До 25. radostinalassa
05.05.2018 17:25
Извинявай, че се намесих в чужд разговор.
цитирай
27. get - - Ще ти се национал-нихилисте, поради преклонението ти пред чуждо-филството и "научния"-комунизъм ?
05.05.2018 17:40
vaquero написа:
Написаното от теб няма нищо общо с живота и делото на Гоце Делчев.


- След като на мен НЕ ВЯРВАШ - да цитирам, част от спомени(произведение) на един от съ-РАТ-ниците на Гоце Делчев?
- Чети внимателно КОМУНИСТ-ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТЕ, тоест анти-българино ... станал такъв поради МНОГОГОДИШНАТА, системна и целенасочена пропаганда с последващото(вследствие проганадата) личностно-ЗОМБИРАНЕ?

„ДЕЛОТО на Каравелова, Ботева и Левски, ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА ЦЕЛОКУПНАТА БЪЛГАРСКА РОДИНА чрез революция, БЕШЕ ОСУЕТЕНО(!), ако не случайно, поне твърде неочаквано. То се знае, апостолите на българската свобода не мислеха, че петвековния роб ще види боева сполука.
Но ТЕ ИМАХА ПРЕД ВИД СИГУРЕН ПОЛИТИЧЕСКИ УСПЕХ.
Българското движение, оставено да се развива в еднъж усвоената посока, рано или късно би достигнало целта си. Мизия, Тракия и Македония в неразривно единство стъпка по стъпка напред биха получили самоуправление.
НАРОДЪТ, изнесъл на плещите си трудната борба, горд в съзнанието на извършения подвиг, би знаел да цени благото на свободата. И НАШЕТО ПЛЕМЕ, СВЪРШИЛО ПРЕДВАРИТЕЛНАТА РАБОТА ПО ФОРМИРАНЕТО СИ КАТО ПОЛИТИЧЕСКА ЕДИНИЦА, БИ СЕ ПРЕДАЛО НА ТИХО КУЛТУРНО РАЗВИТИЕ КАТО ДОСТОЕН ЧЛЕН ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА КУЛТУРНИТЕ ЧОВЕШКИ ПЛЕМЕНА.

ОБАЧЕ РУСИЯ, възползувана от смутовете в европейските турски области през нещастната 76 година, ПОИСКА ДА ОСЪЩЕСТВИ ИЛИ ПОНЕ В КРАЕН СЛУЧАЙ ДА ПРИБЛИЖИ ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА СВОИТЕ ЗАВОЕВАТЕЛНИ НАМЕРЕНИЯ спрямо турското наследство.
ТЯ ОБЯВИ ТЪЙ НАРЕЧЕНАТА Освободителна война, която свърши С ЕДИН СЪДБОНОСЕН за нас РЕЗУЛТАТ - Отечеството ни БЕШЕ Р-А-З-К-Ъ-С-А-Н-О НА ТРИ ЧАСТИ(!).
… Ний само ще поменем досегашните съсипателни за народа лутаници на Мизия и Тракия, по-напред всяка отделно, а после съединени, и ще поговорим за областта, която биде оставена под непосредствено турско заповедничество.
Македония, онеправдана от европейската дипломация, протестира твърде смело:
Джумайско, Малашевско и Разложко почти цели две години бяха в открито въстание, Прилепско и Охридско, макар за по-кратко време, не останаха надире.
Но ШЕПА ХОРА НЕ МОЖЕХА ДА СЛОМЯТ ВОЛЯТА НА "СЕДЕМ КРАЛЯ" – мъртвородения 23-и член от берлинските постановления хвърляше прах в очите на цял свят.
… Тъй МИНАХА ред ГОДИНИ, десет и повече, в мъчителни очаквания, в празни сънища.
- През това време РУСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО употреби всички СРЕДСТВА ДА ПОКАЖЕ , че СЛАВЯНСТВОТО и ПРАВОСЛАВИЕТО СА ДВЕ ОВЧИ КОЖИ ВЪРХУ ГЪРБА НА ЕДИН ХИТЪР ВЪЛК. „
– край на цитата.

Спирайки с цитатите ПИТАМ ОБЪРКАНИЯ НАЦИОНАЛ-НИХИЛИСТ, Говедаров, ПОРАДИ КОМУНИЗМА мУ – Знае ли от ЧИЕ ПРОИЗВЕДЕНИЕ Е ТОЗИ ЦИТАТ и кои още години е писано - това?

И в заключение питам?
- Дали този ЕДИН ХИТЪР ВЪЛК, наметнал върху гърба си двете овчи кожи на СЛАВЯНСТВОТО и ПРАВОСЛАВИЕТО – не продължава И В МОМЕНТА, хищно да броди по БАЛКАНСКИТЕ Б-Ъ-Л-Г-А-Р-С-К-И ЗЕМИ?

- Говедаров, правилно ме разбери - НИЩО НЕ ИСКАМ ДА ТИ НАЛАГАМ - но САМ ИЗБЕРИ? - Родолюбие или национално предателство или още ... химерите по интернационалния болшевизъм - една талмудическа мечта, обърната в политическа доктрина?
- Защото "социализма" - не е нищо повече от версия на политическия талмудизъм, "ционизма", адаптиран за европейци - с целен краен резултат ... ХИЛИАЗМА?
цитирай
28. get - - Що за странен въпос ... ? ... Радостина!
05.05.2018 17:55
radostinalassa написа:
Ако не сме комунисти , и не сме русофили?


- БЪДЕТЕ Б-ъ-л-г-а-р-и, ПОЗНАВАЩИ МНОГО ДОБРЕ - история, култура и език на д-р-е-в-н-и-я си БЪЛГАРСКИ РОД ... а от там и РОДОЛЮБЦИ!
цитирай
29. radostinalassa - Така е , но това не е достатъчно
05.05.2018 19:37
Особено днес, когато сме слаби военно, и икономически. И по отношение на броя, и особено този на младите . Трябва да вземем страна, а нащите ръководители са я взели без да ни питат. Т.е. Горбачов ни продаде.
цитирай
30. get - - Странен въпрос ... ?
05.05.2018 22:11
radostinalassa написа:
Особено днес, когато сме слаби военно, и икономически. И по отношение на броя, и особено този на младите . Трябва да вземем страна, а нащите ръководители са я взели без да ни питат. Т.е. Горбачов ни продаде.


... Чия "страна" предлагаш да вземем?
цитирай
31. radostinalassa - Разбирам шегата
05.05.2018 22:55
Аз искам да вземем предишната ни територия на три морета. Или по предишната ,на три континента, или бяха повече.
цитирай
32. get - - Прощавам дебелашката ти шега - единствено по причина, че ... ?
05.05.2018 23:05
radostinalassa написа:

Аз искам да вземем предишната ни територия на три морета. Или по предишната ,на три континента, или бяха повече.


... приблизително съм наясно - колко "задълбочени" са знанията ти по история - най-вече тази на нас българите!
- Сър К. Ренфрю и поне още трима именити автори ТВЪРДЯТ: Протоогнището на ЕВРОПЕЙСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ НАЧЕВА от ТУК?
- Под това ТУК - те разбират НАЙ-ВЕЧЕ, централна и западна част на Анатолия(Анадола), Балкани и северно при-Черноморие!
Извод?
- Моретата са 2(две) - континентите - 1(един)!
цитирай
33. radostinalassa - Дебелашката шега бе твоя.
05.05.2018 23:33
Аз имах предвид страна, не като държава или територия, а като напр. славяни и други видове. Според Клесев , Задорнов , Максименко и др. преди 21000 години животът е бил на Север, където е било топло. Оттам са се разселили нашите предшественици. Аз не съм историк, но нищо не съм загубила, защото вашата "история" е фалшива.Нашият език е много богат и помислих, че се шегуваш .
цитирай
34. get - - Няма такова в историята - "моя" или "твоя" ... има История с корелации към все още срещата се в ... ?
05.05.2018 23:49
radostinalassa написа:
Аз имах предвид страна, не като държава или територия, а като напр. славяни и други видове. Според Клесев , Задорнов , Максименко и др. преди 21000 години животът е бил на Север, където е било топло. Оттам са се разселили нашите предшественици. Аз не съм историк, но нищо не съм загубила, защото вашата "история" е фалшива.Нашият език е много богат и помислих, че се шегуваш .


... в българския език дума(и) Из+Диря ... с допълнението, че в античния гръцки, почти не се среща, а в съвременния СЪВСЕМ!

- Преди 10 000 години ИМАМЕ ЗА ПРЪВ ТЕХНОЛОГИЧНА РЕВОЛЮЦИЯ ... вследствие на която ЧОВЕКА НАЧЕВА СЪЗДАВАНЕ - КАКТО НА КУЛТУРА и ЦИВИЛИЗАЦИЯ А И ПОРАДИ ПРОИЗВОДСТВОТО И ОСИГУРЕН ЗАПАС ОТ ХРАНИ ПРЕМИНАВА КЪМ УСЕДНАЛ-ЗЕМЕДЕЛСКИ ЖИВОТ ... а и се УСЛОЖНЯВА речниковият му запас от думи - каквито преди "технологичната" революция - са били от порядъка на 200 - 300, според теориите на лингвистите, известна като "лингво-генеза", още и "глото-хронология".
- За този КАЧЕСТВЕН СКОК ПРИ ЧОВЕЧЕСТВОТО - Казват че е настъпил при една пред-цивилизация, която носи името по мястото КЪДЕТО ПЪРВО СЕ ПОЯВЯВА и от там наречена НАТУРФИЙСКА - с местонахождение Близък изток! Същата според професора по палео-история и археология(откривателя на "Каранова могила", а от там и Култура, проф. Петър Детев), същата или образци на ДОРАЗВИТИЕ НА СЪЩАТА(натурфийска) ИМАМЕ и ПРИ ТАКА НАРЕЧЕНАТА "Маришка археологическа култура".
- Останалата част от човечеството НЯМА КУЛТУРА - същите водят СКИТНИЧЕСКИ(НЕУСЕДНАЛ) живот на ЛОВЦИ-СЪБИРАЧИ, от съвсем примитивен вид. От такъв вид на ЛОВЦИ-СЪБИРАЧИ(неуседнали скитници) са и хората ЖИВЕЛИ НА СЕВЕР преди 21 000 години - с "технологично ниво" НА ПЕЩЕРНИ ХОРА! Същите СЪЗДАВАТ МНОГО КЪСНО - някъде около НАШАТА ЕРА, след срещата им с европейското и много по-развито население, "СВОЯ" култура.
При Тацит, имаме описание на едно такова население прешественици на ЕСТОНЦИ - които се обличали с кожи, служили си с каменни и костени инструменти и живеели във временни навеси(колиби) от клони и кора на дървета ... на които не им е било известно приложението на огъня - поради което са нямали грънчарство и са ядели само "печено" и т.н. ... и т.н.!

- В тази връзка, тоест МАТЕРИАЛНА И КУЛТУРНА РЕВОЛЮЦИЯ - човечеството минава през НЯКОЛКО ЕТАПА(исторически) ... Каменен, каменно-меден, бронзов, железен, античност ... и т.н.
- а Клесев , Задорнов , Максименко - правят спекулации и некоректни интепретации - в контекста на това което обяснявам - ТЕХНОЛОГИЧНО РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ... от там КУЛТУРА - ЦИВИЛИЗАЦИЯ !
- Угро-фините ОТ КАКЪВТО ВИД СА МОСКОВСКИТЕ "СЛАВЯНИ" а в действителност и на ПРАКТИКА УГРО-ФИНИ ... ако не бяха се срещнали с нашите предци ЕВРОПЕЙЦИТЕ - сигурно и до сега щяха да ядат уловените риби и катерички ПЕЧЕНИ НА ШИШ ... и да не могат да сИ сварят БОРШ - защото ГРЪНЧАРСТВОТО - МЕТАЛОДОБИВА и МЕТАЛУРГИЯТА ЗНАЕШ ЛИ КОГА Е "ИЗОБРЕТЕНО"(са настъпили) по техните ЗЕМИ и при тез народи :)))?!
цитирай
35. radostinalassa - Аз имах предвид, че тогава тук е имало ледници
06.05.2018 00:09
А на северният полюс е било топло и хората са живеели там.Надявам се , че не смяташ, че сме дошли от Африка.Хората не са дошли направо тук, а едната част са минали през Индия, после на запад и до Балканите. Другата част има друг път. На север има открити артефакти за това, металургия , и скелети. Това е пътят на ариите, не се възгордявай над тях. Ние също сме арии. Това се познава по външен вид, език, орнаменти.А това, че някои на север са се смесвали с индианците е друго.
цитирай
36. get - - Не тук - а "там" на север ИМАМЕ постоянно ОБЛЕДЕНЯВАНЕ достигащо 40-ят паралел!
06.05.2018 00:56
radostinalassa написа:
А на северният полюс е било топло и хората са живеели там.Надявам се , че не смяташ, че сме дошли от Африка.Хората не са дошли направо тук, а едната част са минали през Индия, после на запад и до Балканите. Другата част има друг път. На север има открити артефакти за това, металургия , и скелети. Това е пътят на ариите, не се възгордявай над тях. Ние също сме арии. Това се познава по външен вид, език, орнаменти.А това, че някои на север са се смесвали с индианците е друго.


- Караш ме да говоря за ГЕОЛОГИЧНИ ПЕРИОДИ - условно назовавани "плейстоцен" и "холоцен" - на Северния полюс ЗЕМЯ НЯМА! Говориш ми за съвременен "зад-полярен" кръг?
- Към началото на холоцена това е около 11 000 - 10 000 имаме ОТНОВО ЛЕДНИКОВА ЕПОХА при която измират и МАМУТИТЕ - които сега намират в тундрата.
- Тогава човечеството е било НА НИВО ловци-събирачи с примитивен бит и култура ... какви "арии" - какви високи "цивилизации" и "култури" - явно вследствие БЕЗРАЗБОРНО ЧЕТЕНЕ НА РУСКО-ШОВИНИСТКИ ЛИТЕРАТУРИ, си си внушила НЕ ЗНАМ?

- Ето приблизително КЪМ НАЧАЛО НА ХОЛОЦЕНА - картата с покритие на ЛЕДНИЦИ наложена в/у политическата карта на съвременна Руска федерация ... от това време?
- При тези КЛИМАТИЧНИ УСЛОВИЯ - ЗА НЯКАКВА ЕЛЕМЕНТАРНО РАЗВИТА МАТЕРИАЛНА КУЛТУРА - камо ли "цивилизация" ... ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ГОВОРИ!

- Следва, карта - Адрес:
https://commons.wikimedia/wiki/File:Pleistocene_north_ice_map.jpg

Забележка:
Москва СА НЕМИРА на 56 градуса северна ширина - Киев на 50-т ... отново повтарям ЛЕДНИКОВАТА ПОКРИВКА НА ТЕРИТОРИЯТА НА СЪВРЕМЕННА РУСИЯ и УКРАЙНА Е ДОСТИГАЛА ДО 45-тия паралел, северна ширина!
- Виж на английската карта - Къде е 40-я северен паралел?
https://en.wikipedia/wiki/40th_parallel_north
- Почти се припокрива с Карпати(ледниковата покривка), гледано съобразно Балкански полуостров?

Виж още - Географические координаты - ако си забравила уроците по география от училище?
Адрес: http://www.m-globe/koordinaty.html
цитирай
37. radostinalassa - Ето виж тези данни
06.05.2018 09:19
https://www.youtube/watch?v=2DKRPTaO5Z8
Кой лъже, ти или те ? Трябва да се ориентирам някак. Само В. Манягин смята като тебе.
цитирай
38. get - - Не ме карай да гледам ултра-патриотични руски филмчета ... а вземи да четеш СЕРИОЗНИ И ДОКАЗАНО ...
06.05.2018 09:45
radostinalassa написа:
https://www/watch?v=2DKRPTaO5Z8
Кой лъже, ти или те ? Трябва да се ориентирам някак. Само В. Манягин смята като тебе.


... научно издържани и авторитетни книги и учебници!
- За начало ВЗЕМИ ПРОЧЕТИ - за технологичния(скок) революция - Кога я начева човечеството.
- Етапи през които минава НЕГОВОТО КУЛТУРНО-ЦИВИЛИЗАЦИОННО РАЗВИТИЕ ... пък после НА БАЗА ПРОЧЕТЕНОТО - сама ще откриеш руско-шовинистично-спекулации по въпросите за които ТРЯБВА ДА ЧЕТЕШ-ИЗУЧАВАШ ... >> МИНИМУМ ЧЕТИРИ ГОДИНИ, СИСТЕМНО И ЗАДЪЛБОЧЕНО!
- Не сториш ли това - отново и отново ще ставаш лесна жертва на научни спекулации, било на германски, било на руски или наши роднини псевдо-патриоти "прабулгаристи" и "тенгрианци" :)))!
Поснявам - усмивката ми е по отношение на последните ... за които един мой приятел сполучливо ги иронизира за "теориите им", в които ... "от Усури до Мисури - всички сме, все утигури(пра-българи=тюрки - пояснение мое" :)))!
цитирай
39. radostinalassa - Значи моите автори, които чета са шовинисти
06.05.2018 10:34
А твоите архаични учебници са истина. Не ми се вярва. Чети Чудинов. хората правят в момента разкопки и намират надписи. А дълги години са били унищожавани писмените паметници. Напр. Петър П. е изискал всички книги уж да ги преписва и ги е изгорил.Правилно е според теб, така ли ? А къде отива прогресът?
цитирай
40. get - А твоите архаични учебници са ис...
06.05.2018 11:16
radostinalassa написа:
А твоите архаични учебници са истина. Не ми се вярва. Чети Чудинов. хората правят в момента разкопки и намират надписи. А дълги години са били унищожавани писмените паметници. Напр. Петър П. е изискал всички книги уж да ги преписва и ги е изгорил.Правилно е според теб, така ли ? А къде отива прогресът?


... пак по-тре-тям ... преНАписването на по-старите ИЗВОРОВИ ИЗТОЧНИЦИ в Русията, НАЧЕВА - НЕ ОТ ПЕТЪР ПЪРВИЯ ... а от ОСНОВАТЕЛЯ НА РОМАНОВАТА ДИНАСТИЯ - с цел узаконяване династичната законност на властта им "от Рюриковичи" - това знаеш ли кога е - времена?
- При Петър, се прави църковна и орфографска(писменост оформление + правила за правопис) РЕХОРМА.
От тогава РУСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА - отстъпва от християнският канон и придобива черти НА УПРАВЛЕНИЕ ПРИСЪЩИ НА англиканско-потестанските църкви от Западна Европа - разтурената при Петър ПАТРАИРШИЯ - се възстановява след 1917 година ... а през Втората световна война (забележи от Сталин - Защо ли?) се провежда Събор за избор на Патриарх - като такъв близо ТРИСТА ГОДИНИ В РУСИЯ Е НЯМАЛО!

- Чудинов е ТОЧНАТА ИЛЮСТРАЦИЯ за ТОВА КОЕТО ОБЯСНЯВАМ - фолк-хистори и псевдо-наука! А Чудинов е наследник на много по-рано писалият и спекулиращ с научна фактология Чертков - който изкарва "РУСКИЯ ЕЗИК", ЗА един от най-старите европейски езици ... "забравяйки"(дали е случайно ?) че езика фундамент-основа, на така известния (и производен) "русский язык" - се явява СТАРО-БЪЛГАРСКИЯ ... наричан от тях православните и исторически спекуланти СТАРО-РУСКИ още й ЦЕРКОВНО-СЛАВЯНСКИЙ!

По-рано ОТ ЧЕРТКОВ по въпроса пише в историята си поп Йовчо ТРЕВНЕНСКИ - като ни казва ... "По времето на Буребиста (!) ... време ЗА КОЕТО Поп Йовчо(1786-1855 г.) от Трявна ни ПИШЕ:
«БЪЛГАРИТЕ БЯХА ПРОГОНЕНИ ОТ (император) ТРАЯН Римски(53-117) и пак се възвърнаха в година - (5997(от сътворението) - тоест 489(от Христа)»!!?

- Това Чертков - прогонване на БЪЛГАРИТЕ от император Траян го знае ... но СЪЗНАТЕЛНО ПРОПУСКА - а преписва на Московските ЮГРО-ФИНИТЕ - езика(наш) и историята на нас Българите от Балкани, при-Дунавие и северно Черноморие!
- ЗАЩОТО ПРИМЕРИТЕ МУ за "СТАР РУСКИ ЕЗИК" са първо от Балкани и при-Черноморие(където руснаци към тези времена НЯМА) ... И СА ОБРАЗЦИ ... не на РУСКИ-СЛАВЯНСКИ ... а на ПО-СТАРИЯ БЪЛГАРСКО-ЧЕРНОМОРСКО-БАЛКАНСКИ ЕЗИК!

- Вземи да гледаш КАРТИ И ХРОНОС + ТОПОС НА НАРОДИ - ЕВРОПЕЙЦИ>С/У<УГРО-ФИНИ ... научи Още - ЩО е паралел и що меридиан - и къде са РУСКИТЕ "СЛАВЯНИ" - КЪМ ТОВА ВРЕМЕ ... ВОЙНАТА НА ТРАЯН "РИМСКИ" срещу българите от Балкани и северно Черноморие? :))!

цитирай
41. radostinalassa - Това го е направил Пл. Пасков вместо мене
06.05.2018 12:39
Не може да се изкарват русите угрофини. Тези в европейската част - Украйна, Белорус и централна Русия , ние и Македония сме с еднакви гени и език. Какви угрофини. това е нарочно дадена грешна информация. Ти си подведен.
цитирай
42. get - - Радостина, при водене на спор - особено с претенции за НАУЧНОСТ НА СЪЩИЯ - не ми цитирай ... ?
06.05.2018 13:08
radostinalassa написа:
Не може да се изкарват русите угрофини. Тези в европейската част - Украйна, Белорус и централна Русия , ние и Македония сме с еднакви гени и език. Какви угрофини. това е нарочно дадена грешна информация. Ти си подведен.


... имена на автори - А ФАКТИ И ДОКАЗАТЕЛСТВА!
- Само ДА ПИТАМ - Знеш ли от КОГА-МОМЕНТ, са пресъединени ПОЛИТИЧЕСКИ и КУЛТУРНО - литовци, латвийци, бело-руси, новгородци, псковци ... (и т.н. ВСЕ С ХОРА ЕВРОПЕЙЦИ ПО ПИЗХОД И РОДСТВЕНИ НАМ - БЪЛГАРИТЕ !) ... с това КОЕТО ВИЗИРАШ под понятието ЦЕНТРАЛНА РУСИЯ ... и с ДОКАЗАНО ДО ДВАНАДЕСЕТИ ВЕК - единствено и само С ПРИСЪСТВИЕ НА НАРОДИ ОТ КУЛТУРНАТА и ЕЗИКОВА ОБЩОНСТ на УГРО-ФИНСКИ НАРОДИ?

- Не познавайки ИСТОРИЯТА НА МОСКОВСКА(12-ти век) с по-късното ИМПЕРСКА (ЦЕНТРАЛНА ?) РУСИЯ(18-ти век) - и цитирането на ветеринаря Пасков - не те прави ПОДГОТВЕНА(специалист) ПО МАТЕРИЯТА ... по която БЕЗ-ДОКАЗАТЕЛСТВЕНО СПОРИШ!?

- Знанията ти(ПО РАЗГЛЕЖДАНИТЕ ТЕМИ-ВЪПРОСИ) са несистемни, фрагментарно-объркани ... не издържащи и на най-малка представа(твърдение) за НАУЧНОСТ!
- Продължш ли да менторстваш - наместо да питаш ЗА НЕИЗВЕСТНИТЕ ТИ ВЪПРОСИ ПО РУСКАТА ... а като ЦЯЛО - ИСТОРИЯ НА ЕВРОПЕЙЦИ И УГРО-ФИНИ в контекста на ТЕХНИ КОНТАКТИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ПРЕЗ ПРОДЪЛЖИТЕЛЕН ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ ... ще бъда принуден - въпреки доброжелателното ми отношение и цел да ви подпомогна в търсенията - да преустановя ДИАЛОГА С ВАС - като досаден и неконстуктивен!

цитирай
43. radostinalassa - Тук вече не си прав
06.05.2018 13:28
Най - системното обработване на информацията се прави от неисторици, но ентусиасти.Неговата група е обработвала всички налични именно исторически документи, а не ветеринарни документи.Ако си запознат с изказванията му, явно те обременяват предишните ти знания. Или нагаждаш знанията към някаква цел. Генетичните изследвания доказват тезата ми, също и езикът, но винаги паралелно.
цитирай
44. get - @ 43. radostinalassa - Тук вече не си прав - В какво НЕ СЪМ ПРАВ? В това, че твърдя ... ?
06.05.2018 14:20
... преобладаваща мъжка Y хаплогрупа ... за изброените по-горе ЕВРОПЕЙСКИ И РОДСТВЕНИ НАМ НАРОДИ - са носители на БАЛКАНСКИЯ и АНАТОЛИЙСКИ ГЕН R-1 ли?
- А отивайки ПО НА изток ... процентната честота на същият СПАДА и става преобладаващият ген с означение N - специфичен за угро-финските народи?
- По отношение РУСКИЯ ЕЗИК че е късна ВЕРСИЯ НА ЛИТУРГИЧНИЯ ЦЪРКОВНО-КАНОНИЧЕН старо-БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ... като по-стар НЯМАТ!
Тъй като до ДВАНДЕСЕТИ ВЕК ... като хора-народи от угро-финската група СА ГОВОРЕЛИ НЯКОЛКО ЕЗИКА от СЪЩАТА?
- Та това и САМИТЕ РУСНАЦИ - на база хоро и хидро-ними СИ ГО ТВЪРДЯТ СЪЩОТО! По-старите наименования СА УГРО-ФИНСКИ ... по новите РУСИФИЦИРАНИ ... демек "славянизирани" :)))!

- А Пламен Пасков - като един надъхан от велико-руската пропаганда прозелит ... не може да РАЗБЕРЕ - Русите(московски, от ЦЕНТРАЛНА РУСИЯ) в миналото си са били роднини на САМОЕДИТЕ - това си е негов - не мой проблем?!

- А това ЧЕ ПО-СТАР ЕВРОПЕЙСКИ ЕЗИК "СЛАВЯНИТЕ-РУСИ" НЯМАТ ... се вижда от цитираното ЗА ПУШКИН - той един ОТ СЪЗДАТЕЛИТЕ НА "ВЕЛИКО-РУСКИЯ ЕЗИК"? Чети внимателно ... защото слабата ти подготвеност - определено ще попречи да разбереш същностното в цитата - по записани спомени на императорската фрейлина Александра Смирнова–Россет?

Цитат:
„- Пушкин с горячностью воскликнул:
«Мои дети будут читать вместе со мною Библию в подлиннике».
«По-славянски?» – спросил Хомяков(Алексей Степанович).
«По-славянски, – подтвердил Пушкин, – я сам их обучу ему»."

- Та нали СТАРО-РУСКИЯ бил КАТО ЕЗИКА В БИБЛИЯТА СТАРО или ЦЪРКОВНО-СЛАВЯНСКИ ... тогава защо ДЕЦАТА НА ПУШКИН - НЯМА ДА МОГАТ(ако не го научат "църковно-славянския") ДА ЧЕТАТ БИБЛИЯТА В ОРИГИНАЛ!
- Искаш ли с примерпи ДА ДЕМОНСТРИРАМ - Колко думи старо-български, те и "църковно-славянски" ЛИПСВАТ В РУСКИЯ-СЛАВЯНСКИ" - а би следвало да са налични в него ЩОМ БЪЛГАРСКИ(СТАРО) и РУСКИ(СТАРО) - произлизали уж, от един общ и по-стар СЛАВЯНСКИ език?
- Поставяй коректно и възпитано въпросите си - взе да ми писва от неаргументираните ти твърдения! :((((
цитирай
45. radostinalassa - По отношение на хаплогрупа Ен намерих в Гоогле мой постинг
06.05.2018 14:35
Там пише, че тя се нарича погрешно угрофинска, а всъщност е арийска. Тук се прилага изследването по НЛА системата за тъканната съвместимост.
цитирай
46. radostinalassa - Групата ентусиасти с Пасков си е българска.
06.05.2018 14:42
Пасков е ориентиран, че и Русия и България са колонии на САЩ, . Не е руски шовинист, а патриот . Прав е по всички въпроси, които разисква. За траките, които уж изчезнали. Те просто са преименувани , сега ще напиша постинг за траките.
цитирай
47. get - - С риск да прозвуча фамилиарно - да те питам?
06.05.2018 16:31
radostinalassa написа:
Пасков е ориентиран, че и Русия и България са колонии на САЩ, . Не е руски шовинист, а патриот . Прав е по всички въпроси, които разисква. За траките, които уж изчезнали. Те просто са преименувани , сега ще напиша постинг за траките.


- Ти рускиня или от руски произход ли си - та с такава жар ОТСТОЯВАШ, като един Александър Матросов - родствеността(фикция за мен) НА БЪЛГАРИ с руснаците - които в определящата си част СА ОТ УГРО-ФИНСКИ ПРОИЗХОД И ПРИНАДЛЕЖНОСТ?
цитирай
48. radostinalassa - Аз съм европеидна
06.05.2018 17:56
Ядрото на европеидната раса е останало точно там. А ти да не си от Западна Европа, та така ги защитаваш. Но винаги се опирам на науката, не можете да ме изкарате расистка.Гените са си гени и са видово определящи. Т.е . защитавам себе си.
цитирай
49. get - - Вероятно съм си губил напусто времето - щом получавам такъв "АРГУМЕНТИРАН" отговор :))) !
06.05.2018 18:33
radostinalassa написа:
Ядрото на европеидната раса е останало точно там. А ти да не си от Западна Европа, та така ги защитаваш. Но винаги се опирам на науката, не можете да ме изкарате расистка.Гените са си гени и са видово определящи. Т.е . защитавам себе си.


- Отново ЗА ПОСЛЕДНО ОБЯСНЯВАМ - още Франсоа Митеран и не само той ... заявява, БЪЛГАРИТЕ СТОЯТ В НАЧАЛОТО НА ЕВРОПЕЙСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ!
Второ:
Европейската цивилизация не почва от МЪРТВИТЕ СИБИРСКИ ПОЛЕТА - а от места с много по-благоприятни условия за живот - Такъв се е оказал ЯВНО ЗА ТВОЯ ИЗНЕНАДА - този в юго-източна Европа ... където се намираме ние двамата, пишещи си по въпроса!
- От тук тръгват НЕ САМО "СЛАВЯНИТЕ" ... а и прото-европейците - вероятно за твое неудоволствие ... в своя исторически и цивилизационен поход през вековете!
цитирай
50. radostinalassa - Митеран не е ветеринарен лекар наистина
06.05.2018 18:54
Отново казвам, че тогава Евпопа е била в лед, а на север е било топло. А най - вероятно тук в Южна Странджа е можело да се живее.
А на такъв въпрос дали съм рускиня, какъв отговор очакваш.Въобще какво общо има с историята и генетиката. Последната е точна наука. Не разбирам даже какво правим, освен че вдигаме рейтинга на някого.
цитирай
51. radostinalassa - Даже и аз съм публикувала май думите на Митеран
06.05.2018 20:47
Наистина има един историк В.Манягин, който смята че най - древните хора са живеели на Балканите. Ще го прослушам пак, той е интересен учен.
цитирай
52. vaquero - Българите сме в основата на всичко!
07.05.2018 19:18
Българите сме в основата на всичко!
цитирай
53. get - - Не в ОСНОВАТА - а ... ?
07.05.2018 19:50
vaquero написа:
Българите сме в основата на всичко!


... началата на тази цивилизация плюс култура - която е прието да се нарича ЕВРОПЕЙСКА!

... сега сме я забравили - поради азиатския ни манталитет на мислене и поведение!
цитирай
54. vaquero - До 53. get
07.05.2018 21:21
Путин е виновен.
цитирай
55. radostinalassa - За какво е виновен Путин?
07.05.2018 22:08
Да не го подозираш , че е евреин. Четох нещо смешно - родителите му били по цял ден на работа, и комшиите евреи го канели на гости и го възпитавали като евреин.
цитирай
56. get - Путин е виновен. "Фас&quo...
07.05.2018 23:37
vaquero написа:
Путин е виновен.


"Фас"-а не е виновен - за простотията в обществото ни!

Забележка:
- Първия му псевдоним(поставен от инструкторите му) по време на завършване оперативното му обучение на агент-нелегал, е "окурок" .
цитирай
57. barin - Здравей, vaquero. На 4-ти май има и ...
09.05.2018 14:07
Здравей, vaquero. На 4-ти май има и други събития, но аз винаги свързвам датата със смъртта на Гоце Делчев. Тази година е кръгла и ще ходя в югозападния район, дори и до паметника му до х. Попови ливади.
Поздрави!
цитирай
58. vaquero - До 57. barin
09.05.2018 18:39
Благодаря за коментара, който, както е естествено, се отнася пряко за постинга.
цитирай
59. radostinalassa - Много глупости се пускат за Путин
09.05.2018 20:48
Но и много хора го подкрепят. Тези, които разбират същността на нещата.
цитирай
60. vaquero - До 59. radostinalassa
10.05.2018 09:57
Тук говорим за Гоце Делчев.
цитирай
61. radostinalassa - Аз не знам нищо конкретно за него.
10.05.2018 14:38
Но по - горе също говорят за Путин
цитирай
62. vaquero - До 61. radostinalassa
10.05.2018 21:22
Не си ли чела постинга?
цитирай
63. radostinalassa - Четох изречението
10.05.2018 21:53
Има и две песни. Доста лаконично. И аз пиша повече изречения. Поне 5-6. Но не съм популярна.
цитирай
64. vaquero - До 63. radostinalassa
10.05.2018 22:31
Прегледай първите 5-6 страници от блога ми. И аз не бях популярен. Започнах да пиша по-кратко и станах по-популярен.
цитирай
65. radostinalassa - Ти си оптимист
11.05.2018 22:29
Все пак има значение какво пишеш нали ?
Иначе и аз не чета дълги постинги, освен ако не са прекалено интересни. Тук си прав.
цитирай
66. vaquero - До 65. radostinalassa
12.05.2018 10:27
Постингът трябва да бъде ясен, кратък и съдържателен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1168136
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031