Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2013 22:59 - Оплачи се на арменския поп
Автор: leonleonovpom Категория: История   
Прочетен: 28162 Коментари: 22 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички знаят този израз. Станал е нарицателен и се възприема в смисъл, че ако си нямаш работа, отивай да се оплакваш., но резултат не чакай 
Но защо на арменския поп?!
Арменците са християни, даже първи извън Юдея са възприели християнството. Така че попът е реален, съществува, не е митология. Има си арменска църква, няма повод за присмех. На тази база в ролята на арменския поп би могло да се включат и всички останали по националност попове, защо все пак се толерира в това отношение арменския.?
Веднага изникват асоциации с арменците, че много лъжат
И аз си имам преживяване с приятел арменец в казармата. Няма да споменавам името му, защото е известен. Беше 1976 г, бях дневален в казармата и в помещението бях сам, откъснат от света. Беше модерно да се спекулира с удължаване на военната служба. Той нахълта в помещението и ме сюрпризира с новината за удължаване на службата с 1 година и изчезна.
Вкиснах се толкова видимо, че колегата,  който влезе ,ме попита какво ми е.Казах му, тръгна да проверява. Почти веднага се върна и ме попита дали от арменеца знам новината.Потвърдих и той ядосан излезе. След малко го доведе, едва ли не за уши, а той широко ухилен. Решил бил да ме разсее, толкова невинно го каза
Та нормално е да се подозира попът в някаква лъжа, то си е национално.Но защо арменски, няма ли български поп?
Оказва се, че няма.
Събитията се разиграват в далечният Диарбекир или бакър, по време на турското владичество или присъствие, както твърдят някой, на кой както му отърва.
Обикновено заловените комити с дългосрочни присъди ги отправят там ,на най-отдалеченото от нашите земи място в Мала Азия.
Иначе турците общо взето уважават другите религии, християнската , също .Когато възникне някакъв проблем при някой заточеник го отпращат при попа. В този район са живеели много арменци, те имат поп в затвора. По ред причини българите нямат. И когато имат оплакване , ги отпращат към арменския поп.
Той , зает естествено със своите хора, не взема работата на българите присърце и не прави нищо.
Така веднъж, два пъти, сред заточениците се затвърждава убеждението, че е безсмислено да се оплакваш на арменския поп, той нищо не прави по въпроса
Та оттам идва-ОПЛАЧИ СЕ НА АРМЕНСКИЯ ПОП , ако си нямаш друга работа!



Гласувай:
15



1. germantiger - Благодаря.
27.07.2013 00:08
Специфичен и интересен детайл - ползвам фразеологизма, но не се бях замислял, нито знаех произхода му!
цитирай
2. leonleonovpom - Благодаря Германтигър! Лъжата ...
27.07.2013 00:19
Благодаря Германтигър!
Лъжата си е човешко качество, но при арменците е специфична-умеят така да те излъжат, че да не им се сърдиш. Докато при други и българите сред тях резултатът от разваляне на отношенията може да е доживотен
цитирай
3. bezistena - След майтапа-сериозната работ...
27.07.2013 18:17
След майтапа-сериозната работа!
Казахме,че Българският език е Непрекосновения сакрален сейф на Българската родова памет,преследвана история и архив за свещената ни документация и етносна информация!Перманентните сатрапи и палачи на Българите никога не са ни позволявали да имаме според стандартните разбирания документален писмен етносен архив-всичко е унищожавано и скривано въпреки най-големия в света обем на Българска писмена документалистика от различни видове.Спомнете си от различните многобройни филми за Холокоста как обезумялите отиващи за изгорение в пещите или преследвани навсякъде за заколение евреи мъкнеха навсякъде със себе си свещените си родови и племенни свитъци с информация от древноста.Как тъй някой-в случая нацистите-ще иска да те изтрие от лицето на земята,а ще ти оставя недокосната най-важната компонента за съхранение на етноса-сакралната ти родова информация!?Нещо въобще не се връзва логически,освен ако някой не им е пробутал чужда история на Богоизбрани за сметка на друг народ,примерно Българския,за тяхно обезпаметяване и заблуда,за заблуда на истинския Божи народ и на всички човеци и цялата световна история?
Вижте как се прави истински геноцид:
Загражда през нощта башибузука Българското село и насъсквани от фанариотите удрят от всички страни.Ще търсиш в паниката и в тъмното родови документи ли?Грабваш голи колкото можеш от ситните детиня,другите оставяш курбан за първите и през тръни и каманаци боси и обезумели в гората!Ще ти оставят византийски фанариоти и турци родова и историческа памет да помниш че си потомък на Световните цивилизатори и кръвен потомък на Всемогъщи Богове,натъпкан с Техните феномени!Абсурд!
Затова преследване и унищожение до дупка на всякаквя явна информация за Българския род!Нарисували църквата цялата с родовата Божествена информация!Да се разруши до основи!Двореца нашарен и изписан с Българска информация!До основи!
Блоковете от двореца надълбани със сакрална Български знаци и символи-да се натрошат за киреч или ЖП-линия!
цитирай
4. bezistena - Поробили ни Византийци през 9 век с ...
27.07.2013 18:18
Поробили ни Византийци през 9 век с фалшиво псевдохристиянство-всички документи с приносителите на кладата,тракийска писменост и таблички на Орфей-на кладата и под чука!Поробили ни пак през11 век-как тъй истински християни ще поробват други християни!-айде отново всичката ни документация на огъня!Пак построили църквата върху разрушената миналия път,изписали я със сакралната информация отново,че Исус и Богородица=Мария Магдалена са Българи!Да се изгори до основи!...ама чакайте,как тъй-че нали и те са християни като нас?...Пали!...Поне да изкараме свещениците и миряните отвътре!...Кои-тия Богомилите ли?Че нали те са баш потомците на Исус и Мария!Пали,тяхната мамица!Те без туй от огън не се плашат...а ние ще ги оклеветим и анатемосаме в историята,че те са дяволските изчадия.
Османските орди вече половин век газят свещената Българска земя по целият полуостров,в подстъпите на Търновград са,а Евтимий в сговор с Византийските псевдохристиянски сатрапи,извикали Турците на Балканите за разправа с Божия Български народ,преследва и избива най-чистите и святи генетични Божии деца,дефинирани по-късно оправдателно като ЕРЕТИЦИ и върши уж езикови и книжовни реформи и гори сакралната българска книжнина и родова историческа информация под благовидното уж по-късно оправдание,скриващо предателското му престъпление,че Българската книжнина била„в несъгласие с Гръцките църковни книги"!Търсете после кой евреин бил уж предал Търново!
След поробването от турци и фанариоти,гръцки владици обикалят с турска войска и горят пак църкви и манастири и ги горят заедно с купища Български свещени документи.И с монасите барабар...
Написа Божият потомък ПАИСИЙ(Бог Иса) История за Божественият произход и Световното величие на Българите,с която взриви цяла поробена Тракийска Европа-пребиха го с тояги фанариотите и съчиниха пълен фалшификат,неказващ нищо,а само общи приказки и осребриха за това пъклено дело потомците на един врачански епископ с най-висши постове при султана и фанариотите за много поколения
цитирай
5. bezistena - Католически мисии и експедиции ...
27.07.2013 18:34
Католически мисии и експедиции преорават Българските земи и мъкнат документалната ни памет в архивите на Ватикана,натъпкани с Българска информация от предните Кръстоносни походи,които били уж все за друго свещено место тръгнали,а ВИНАГИ ВСЕ В ИСТИНСКАТА СВЕЩЕНА БЪЛГАРСКА ЗЕМЯ завършвали...По-усърдни са в тази работа и руските тайни служби,които си спретват няколко развлекателни войнички с Турция на Българска територия с тази цел за сметка на геноцид върху Българите и отмъкват обози с Българска документация.Същото упражнение преповтарят и Съветските тайни служби след 1944,отнасяйки в Русия 9(девет)ешалона с древна Българска книжнина!!!
Имаме си и световните фалшификатори Иречек и Златарски,и цялата тяхна заговорническа антибългарска историческа научна клика до сега!
Та как да съхраним свещената си родова памет при този геноцид и цензура?
Затова Посветените Божии потомци изобретиха Свещения Български език и чрез тайния шифър и код заплодиха със Сакралната информация ЦЕЛИЯТ СВЯТ И ЖИВОТ на Българите!Всичко,свързано с Българския език!Всички най-употребявани и крилати култови битови разговорни думи,фрази и изрази са безценни информационни документи,указващи безпристрастно кои сме!Изразът с незнайният ПОП е един от безбройните.
Правият текст те насочва да търсиш помощ от тази странна и непривична за Българина персона,а разшифровката указва Българските Богове,които ще ти помогнат действително и ще ти напомнят кой си:
ОПЛАЧИ СЕ НА АРМЕНСКИЯ ПОП!?
Разшифровката е категорична:АРМЕНСКИ ПОП=Бог Иса и Богиня Мария Кая(Жрица)
ОПЛАЧИ СЕ НА АРМЕНСКИЯ ПОП=ОПЛАЧИ СЕ НА Бог Иса и Богиня Мария Кая!!
И когато ти Ги потърсиш с истинските Им имена и параметри,на които ви учиме ние сега,Те обезателно ще откликнат на жалбата и молбата ти!Обезателно!Непременно!В същия момент!
ОБЕЗАТЕЛНО=Бог Иза Дуло
НЕПРЕМЕННО=Богиня Мария
В СЪЩИЯ МОМЕНТ=Исущ и Богиня Диана Мама

Влезте в ТАЙНИТЕ НА СВЕЩЕНИЯ БГ ЕЗИК в bezistena.blog.bg и търсете Боговете!
Потърсете ги примерно в ТЕ ТИ БУЛКА СПАСОВ ДЕН !
цитирай
6. voulgaros - ЯМБОЛСКИ МАНГАЛ МИЕКАЩ---МНОГО СИ ...
27.07.2013 20:02
ЯМБОЛСКИ МАНГАЛ МИЕКАЩ---МНОГО СИ ИЗПЕРКАЛ.

ТРЯБВА ДА ПОСЕТИШ ДОКТОР КЕВОРКЯН.
цитирай
7. leonleonovpom - Здравейте приятелю! Позволявам ...
27.07.2013 20:33
Здравейте приятелю!
Позволявам си да ви наричам така, защото сге от Ямбол,Иван сте и сме с близки професии
Иначе турското" присъствие" си го бива!
Истината за Турската империя е ,че е създадена с общите усилия на Балканските държави, като най-голяма естествено е заслугата на Византия
Тази Византия, за която някои гърчеещи се тука искат да " погърчот" Халал да им е, ние сме широко скроени!
Аз имам друга история.За башибозушки изстъпления в днешна гръцка Македония. Как българите бягат, за да не ги изколят.
По пътя срещат малко, окървавено момиченце, което знае няколко думи на гръцки, името си- Анастасия и ,че е на три години. Нямат време, решават бързо да го вземат със себе си, защото ще бъде убито. Тези българи се заселват в Пещера. Момиченцето е осиновено, но е запазено името му. Тази история е съхранила родовата памет. Момиченцето е моя прабаба. То е Българче!
Иначе историята с арменския поп не е майтап, истина е. От заточениците в Диарбекир тръгва!
Поздрави!
цитирай
8. leonleonovpom - Вулгарос, противник съм на всяк...
27.07.2013 20:44
Вулгарос, противник съм на всякакви квалификации от този род.
Приятелски те съветвам да изтриеш написанота.
Иначе аз ще направя аргументирани квалификации , на твоя шеф Чанев-такъв му е псевдонима, в отговор на негов коментар,публикуван другаде, но не там, а тук. Иначе изобщо нямаше да му отговоря, защото не си струва и е под достоинството ми и то значително, но ти може да ме принудиш. Ще го дължи на тебе, ако не изтриеш коментара
Ти си ми симпатичен, няма да те закачам, само не искам подобни коментари и в другия ми материал се мъдрят, но хайде, приемам ги като пресоляване на манджата, въпреки, че отиват към добавяне на миризлив продукт в нея!
цитирай
9. bezistena - за моя АДАШ(Диана и Ешуа) Иван
27.07.2013 23:06
И скръбна,и животополагаща родова история.И моята рода по майчина линия са прокудени от Драмска Македония кротки и работливи скромни хора,изоставили с труд придобити имоти и покъщина за да спасят живота.Преследвали ги за заколение и турци и гърци.Потерята сгащила бежанците в едно дере и почнала сеч...Дядо ми-юноша още ,притихнал от ужас сред гъсталаците.Преследвачите прочиствали местото,когато пушка с щик разтворила храсталаците пред дядо ми и се насочила в главата му.Дядо ми дигнал очи примирен за последно.Гръцки войник с униформа го гледал от упор втренчено,стискайки пушката.После турил пръст вместо на спусъка на устните си с знак към Дядо ми да мълчи и му посочил да се скрие там,дето вече са били притърсвали...
В Ямбол македонските бежанци се струпали на празните места в борческия войнушки квартал Каргуна около пазара,приети със съчувствие от бедните ямболци и си построили скромни схлупени кирпичени домове.Големите им родове мизерствали,но живеели задружно.С единственото фамилно богатство,съхранено от големите им имоти в Драма-кон и каруца,Дядо ми изхранваше многолюдната си челяд,бъхтайки по цял ден,но никога през живота му не го чух да каже лоша за прогонилите ги и лишили от имот гърци-напротив,учеше ме как е на гръцки ОБИЧАМ ТЕ-САГАПО!и на гръцки песни и все за смилилият се над живота му гръцки войник ми разказваше.Баба ми бе ревностна скромна и смирена вярваща,набожна Евангелистка и прекарваше с часове в молитва на колене и обхваната от Святият Дух в транс и говореща непознати езици-ходатайстваше пред Бог за оцеляването на бедната и челяд.Тя се молеше и за непознатия гръцки спасител на Дядо ми,и за неговите непознати за нас потомци...А молитвената мощ на Баба ми беше голяма!
Не бях се замислял за тяхната съдба,но вече знам,че voulgaros ще е един от тях,затова и му е даден псевдонима с Исусовото име:voulgaros=Иса Булгария!
От много време вече знаем,че Исусовото име е и в признанието САГАПО=Бог Иса!
ОБИЧАМ ТЕ!ОБИЧАМ ТЕ=Ешуа и Богиня Диана Мат
АНАСТАСИЯ=Исус и Диана
цитирай
10. kasnaprolet9999 - И аз имам лоши спомени от едно арм...
27.07.2013 23:27
И аз имам лоши спомени от едно арменче, беше ми гадже, когато бях ученичка Хубаво момче, но пред очите ми с голяма лекота излъга едни хора. Помислих си, сега лъже тях, утре ще излъже мен и го зарязах. Още се чудя от къде толкова акъл извадих тогава в тази крехка възраст:)))
цитирай
11. leonleonovpom - Добре дошла Невена! Интересни са ...
28.07.2013 00:24
Добре дошла Невена!
Интересни са историите, свързани с арменци.Иначе се поддържат много. ПРЕЗ 60-ТЕ ГОДИНИ ЕДИН ОТ НАЙ-БОГАТИТЕ ХОРА В СВЕТА , АРМЕНЕЦ, ПОСТРОИ ГРАД, НЕ СИ СПОМНЯМ ТОЧНО, В КОЛУМБИЯ ИЛИ ВЕНЕЦУЕЛА, НАРЕЧЕН аРМЕНИЯ, КАТО ИМ ОБЕЩА РАБОТА И ЖИЛИЩЕ. ГРАДЪТ ТРЯБВАШЕ ДА Е 1 МИЛИОН. ПОКАНИ АРМЕНЦИ ОТ ЦЯЛ СВЯТ. ГРАД АРМЕНИЯ БЕШЕ ФАКТ.МНОГО ВАРНЕНСКИ И БУРГАСКИ АРМЕНЦИ ЗАМИНАХА
Иначе каго първокурсник, бях на квартира при арменци. Момчето беше в математическа гимназия. Веднаж рещи да ме изпита, даде ми задача, която уж не може да реши.
Реших му я, но ,той математикът се изложи. Повече не повтори. Хитруват, но подобно на гърците, хитрините им са глупави. Но иначе не са злобни и отмъстителни. Приемат с усмивка, когато попаднат в ситуация, в която обикновено поставят други
Вие , жените сте опасни, в смисъл мислите трезво!
При нас, жена арменка ако лъже, това може да е сигнал за задълбочаване на връзката
Поздрави1
цитирай
12. leonleonovpom - Тази безкрайна промяна към лошото е ...
28.07.2013 00:34
Тази безкрайна промяна към лошото е озлобила хората, адаш. До такава степен, че не могат да видят колко добър човек сте. Ето и сега, колко приятелски сте настроен към човек, който ви е обидил
Научихме се да действаме първосигнално, да търсим лошото.
И на мен се е случвало това, при пръв прочит тълкувам неправилно написаното и без много да мисля, сядам и пиша. Оказва се при внимателен прочит, че човекът не е с лоши намерения, поддръжник е, но добавя нещо.
Следват искрени извинения. Явно времето ни прави такива
Поздрави!
цитирай
13. voulgaros - ЯМБОЛ СИ Е ГРЪЦКИ ГРАД ОТ 5000 ГОД...
28.07.2013 11:09
ЯМБОЛ СИ Е ГРЪЦКИ ГРАД ОТ 5000 ГОДИНИ..И ДНЕС В ЕЛЛАДА ИМА ПОНЕ 6-7 ГРАДА С ИМЕ ''КАВИЛИ--ИЛИ КАБИЛЕ''....А ЯМБОЛ ИДЕ ОТ 'ДИОНПОЛИС''.

НИЕ ГЪРЦИТЕ НИТО СМЕ ГЛУПАВИ..НИТО ПРАВИМ ХИТРУВАНИЯ...НИЕ СМЕ УНИКАЛЕН ВЕЛИК НАРОД С ОГРОМНА ТЕЖЕСТ В СВЕТА... С ОГРОМНИ ЗАСЛУГИ И ЦИВИЛИЗАТОРСКА РОЛЯ.

ВИЕ ВУЛГАРИТЕ СТЕ ПРОСТАЦИ И ДОБИТЪЦИ. ВИЕ СТЕ ДОРИ ПРЕДАТЕЛИ НА ЕЛЛИНИЗМА..ДЕГЕНЕРАТИ..........ГЪРЦИ-ПРОСТАЦИ==ВУЛГАРИ...СЛАВЯНИЗИРАНИ ГЪРЦИ. ПРЕАТЕЛИ НА ЕЛЛАДА.
цитирай
14. leonleonovpom - А бе Вулгарос, да не си клонинг на ...
28.07.2013 13:42
А бе Вулгарос, да не си клонинг на Чанев?!
Няма да трия, защото ми приповдигна настроението
Това ,последното - СЛАВЯНИЗИРАНИ ГЪРЦИ, ВНИМАНИЕ , ПРЕАТЕЛИ/ СЧИТАМ, ЧЕ ИМАШ ПРЕДВИД ПРИЯТЕЛИ/ НА ЕЛЛАДА, СИГУРНО СЕ ОТНАСЯ ЗА ЧАНЕВ И КОМПАНИЯ, АРИСТОТЕЛ ДЕМЕК, НАЛИ ТАКА?
цитирай
15. leonleonovpom - ГРЪЦКИ ГРАД ЯМБОЛ ПРЕДИ ПЕТ ХИЛЯДИ ...
28.07.2013 13:55
ГРЪЦКИ ГРАД ЯМБОЛ ПРЕДИ ПЕТ ХИЛЯДИ ГОДИНИ. ТОВА Е МНОГО ИНТЕРЕСНО, БИХ КАЗАЛ РЕВОЛЮЦИЯ В ИСТОРИЯТА И КОЙТО ГО ТВЪРДИ, ЗАСЛУЖАВА ПСЕВДОНИМА ЧЕ. СЕЩАШ СЕ ЗА КОГО СТАВА ДУМА, НАЛИ?
СЕГА ИМАМ ТРУДНА ЗАДАЧА, ВЗЕЛ СЪМ КАРТА НА АНТИЧНОСТТА И АНТИЧЕН ГРЪЦКИ РЕЧНИК.
ТЪРСЯ В ДРЕВНА ЕЛЛАДА ЕЛЛАДСКИЯ ГРАД КАБИЛЕ. ТЪРСЯ И В РЕЧНИКА ПРЕВОДА НА КАБИЛЕ. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, ИЗПОТИХ СЕ, НО НЯМА, МАММА МИА!
МОЯТ ПРИЯТЕЛГ ГЕТ ШЕШЕ ДА МИ ПОМОГНЕ, НО Е НА ПОЧИВКА.
САМО ТИ СИ МИ НАДЕЖДА ВУЛГАРОС И ШЕФА ТИ ЧАНЕВ , КОЙТО ПИШЕ ПСАЛМИ НА СТАРОГРЪЦКИ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ!
ВЪВ ВАС МИ Е НАДЕЖДАТА!
цитирай
16. leonleonovpom - Вчера имах дълъг, едночасов раз...
28.07.2013 14:04
Вчера имах дълъг, едночасов разговор Вулгарос с братовчедката ми, женена в Гърция .
Описа ми катастрофална обстановка, нашето е нищо. Няма причина да преувеличава, много добре знае, че нямам желание да ходя там.
Ти да не мислиш, че мие тоалетни там?! С мъжа си имат седем магазина в центъра на Атина.
Деверът и е Панайотис РУБИС. Виж какъв е в съдебната система на Атина
Ти си от Пловдив, нали така? Фамилията АМБАРЕВИ говори ли ти нещо?! Смятам, че е най-богатата в Пловдив. Халите, района и района на гарата е техен. Е, тя е от тази фамилия. Чакам интересен коментар!
цитирай
17. leonleonovpom - Хаиде Вулгарос, Аристотел Чанев
28.07.2013 14:45
Напрегнете сивото си вещество, искам да видя, че можете, искрено се надявам!
До 24 часа, днес!
След това или вие, или аз, ако не вие ще напиша туш!
Което в никакъв случай не означава, че сте победители , при някакъв копи пейст или нескопосан отговор. И там ще има туш
цитирай
18. leonleonovpom - Аристотел Чанев при арменския поп
28.07.2013 15:11
Ари или Аристо, пращам те при арменския поп да се жалваш, ако го искаш После ,добре е да ми пратиш копи пейст от решението му, ти си прилежен, няма да забравиш. Пък аз ще го приложа към досието му. Не, не е агент, имам предвид папката му
Ясно ми е защо за тебе Милчев е велик учен , с/ ъс/ сериозна биография.
Защото искрено се надяваш с материали копи пейст да си следващия велик учен като него. Такива учени е хубаво да се куплират, така се чувстват по-силни и по-истински
Хвала им!
цитирай
19. pvdaskalov - Браво, Leonleonovpom!
28.07.2013 17:59
Не всеки може да плесне с ръце и на небето да избухнат фойерверки!
Престрелката в коментарите е комична. Не си струва да хабиш интелектуална енергия.
Работил съм на Кабиле и съм изследвал паметници от този тракийски град. Всичко ми е ясно. И на кого е кръстен градът...
Поздрави!
цитирай
20. leonleonovpom - Благодаря , господин Даскалов, ценя написаното от вас!
28.07.2013 20:44
Подценяват нас, хората от по-старото поколение. Този сегашен хаос при нас липсваше, нещата бяха по - регулирани, сегашният парашутизъм не беше масов спорт
Трудовият стаж ми е в науката и то съчетана с производството, стотици статии и патенти са излезли из под ръцете ми, седнал вчера един хубостник да ми прави оценка, нито е оторизиран, нито пък съм му я искал. За какво ми е?!
Но това е вече наглост, въпреки ,че е и смешно.
Някои разбират науката като масово и поголовно преписване от известните източници. Следващото е вече адресирано към тях. Да, има литературна справка, в която коректно трябва да опишеш съществуващото положение. Оттам почва истинската изследователска работа, надстройката, която е дело само и едивствено на автора.Копи пейст в науката няма и ако има , то тарикатът се проваля с гръм и трясък, дори и президент да е
.Но тука някои, нямащи си хабер от наука се обявяват за мастити учени. Това нормално е предизвиквало само несподелен присмех у мен, но този път преминаха допустимата граница Да си търсят друг обект, ако могат и това ги задоволява, при мен са сбъркали пътя!
С поздрави!
цитирай
21. zaw12929 - ОПЛАЧИ СЕ НА АРМЕНСКИЯ ПОП – като ...
28.07.2013 22:55
ОПЛАЧИ СЕ НА АРМЕНСКИЯ ПОП – като знак- няма кой да ти реши проблема
цитирай
22. leonleonovpom - Точно така е, има и допълнителен ...
28.07.2013 23:40
Точно така е, има и допълнителен нюанс-ако си нямаш друга работа
Бпагодаря за отзина!
Поздрав!
цитирай
23. leonleonovpom - Вече е 29-ти Какво да коментира ...
29.07.2013 01:13
Вече е 29-ти
Какво да коментира човек повече!! Герои на нащето време, неможещи, но ограбващи можещите и приписваши си това, което можещите правят, а те не могат.........
цитирай
24. leonleonovpom - Интередни неща стават!8888 п...
30.07.2013 22:25
Интередни неща стават!
8888 посетители! Не, че са много, при" Изчезват ли траките от нашите земи" бяха надхвърлили 12 000, когато закрих предишния блог.
Все пак има и някаква друга промяна -липсата на всякакви коментари. Не че много припадам, особено за тези, които нямат нищо общо със същността и особено с доброто възпитание!
Ще взема да се оплача на АРМЕНСКИЯ ПОП!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom
Категория: История
Прочетен: 1016462
Постинги: 84
Коментари: 2355
Гласове: 7087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031